MCB søger administrativ medarbejder m. flair for tal

Èn af vores mangeårige medarbejdere har valgt at gå ned i tid, og derfor søger vi en ny kollega til vores lille administrative team. Du vil få stor indflydelse på dit timetal, da vi lader det være op til dig, om du ønsker 20 - 37 timer, det vigtigste for os er, at du kan hjælpe med især debitorbogholderi, GDPR samt andre administrative opgaver.
Teamet udgør pt. 2 primære personer, og I hjælper selvfølgelig hinanden. Vi går meget op i at have det godt med hinanden og have det sjovt, når vi arbejder. Hos os har vi fødderne placeret godt i den jyske muld, og arbejdsmiljøet er uformelt.
MCB er et digitalt konsulenthus beliggende i Holstebro, tæt på Ringvejen med gode tilkørsels- og parkeringsmuligheder.


Lyder det spændende? Så læs videre!

Det siger vores medarbejdere: 

 

Hverdagen hos MCB er udfordrende, meget afvekslende og spændende. Sammenholdet og hjælpsomheden i marketingafdelingen er helt i top, og der er både plads til seriøsitet og sjov. Der er masser af muligheder for at udvikle og dygtiggøre sig yderligere, så vi sikrer, vi altid er knivskarpe i vores respektive discipliner og leverer det, kunderne forventer af os.

 

Jeg har tidligere været ansat hos MCB og valgte at komme tilbage - af den simple årsag at MCB er et fantastisk sted at arbejde. Sammenholdet i virksomheden generelt er noget helt unikt. Der er mange sociale arrangementer, så der er rige muligheder for at blive godt integreret - ikke kun i ens egen afdeling, men også på tværs af hele virksomheden.

Flemming, Head of B2B Marketing & Lead Generation

Om Stillingen
Du kommer til at være lidt af en blæksprutte, som trives med mangeartede opgaver både af administrativ og regnskabsmæssig karakter. Du kommer til at arbejde tæt sammen med den økonomiansvarlige, som også vil fungere som nærmeste leder. For at lykkes i stillingen er det vigtigt, at du er struktureret og bruger den evne i dine arbejdsgange samt trives med en andel af rutineprægede opgaver. Du kommer til at være den servicemindede kollega, som er med til at få tingene til at glide for de andre kolleger.


Konkrete opgaver:
  • Debitorbogholderi fx fakturering, bogføring af indbetalinger, debitoropfølgning, besvarelse af henvendelser fra kunder vedr. fakturering og rykkerarbejde
  • Gennemfakturering af 3. parts leverancer samt controlling heraf
  • Administrative opgaver såsom; bestilling af kontorartikler, madordning og styring af vores rengøringshjælp ect.
  • Medansvarlig for MCB’s GDPR
  • Evt. styring af kreditorbilag
  • Kendskab til løn og dataløn vil være et plus, men ikke et krav
  • Kendskab til Dynamics 365 vil også være et plus


Vi forestiller os at du:
  • Er uddannet inden for kontorfaget og har erfaring med flere af ovenstående arbejdsopgaver
  • Din strukturerede tilgang til opgaver er synlig i din vante arbejdsgang til gavn for både kolleger og kunder
  • Du formår at møde vores kunder med et smil i forbindelse med besvarelse af henvendelser, fakturering etc.
  • Du vil gerne være en del af en virksomhed, hvor der er stor fleksibilitet og tillid
  • Du har gåpåmod i forhold til nye opgaver fx. GDPR-mæssige opgaver


Til gengæld får du:
En rigtig god arbejdsplads, hvor du hurtigt vil fornemme, at du ikke bare er én i mængden. Rammerne hos os er fleksible, og vi forstår, at ingen mennesker er ens og arbejder forskelligt. Derfor har vi stor fleksibilitet i forhold til at lave en god ‘work-life balance’. Og vi ved, at glade medarbejdere er det vigtigste.

Af konkrete goder kan nævnes:

  • Arbejdscomputer + telefon
  • Sundhedsordning
  • Frokostordning
  • Årlige udlandsture (når Corona tillader det)
  • Masser af sjove, sociale arrangementer såsom; tour de chambre, ølsmagning, juleklip m. familie, sommerfest, escape room, trav osv. (når Corona tillader det)
  • Masser af fleksibilitet i forhold til dine arbejdsopgaver


Lyder det som noget for dig? Så send os din ansøgning hurtigst muligt på: ansoegning@mcb.dk
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så tag fat i Maria Flansmose Iversen via 21261992  eller mfi@mcb.dk

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt (vi venter dog gerne på den rigtige profil)
Arbejdssted: Holstebro (god mulighed for hjemmearbejde)
Løn: Jf. kvalifikationer
Arbejdstid: 20 - 37 timer (afhængig af medarbejderen)

 

Det er blevet til mange lanceringer og succeser siden, MCB blev stiftet i 1999. I dag bliver der delt julegaver ud til ca. 45 kolleger på vores kontorer i Holstebro og Hanoi. Hver evig eneste dag stræber vi efter, at vores kunder FÅR SUCCES ONLINE. Det gør vi blandt andet ved at levere markedets bedste, cloudbaserede e-handels- og webløsninger til vores kunder. Men vi er meget mere end bare en leverandør - vi ser nemlig os selv som en nær samarbejdspartner for vores kunder, hvor vi helt naturligt udfordrer strategien og hjælper med at realisere potentialet.