CASE: Kundeklub til DK-CAMP

MCB har udviklet en specialløsning til DK-CAMPs kundeklub

Løsningen inkludrer sparring om konceptet samt udvikling af webplatform, databaser og API til udveksling af data med en app.

Det overordnede formål for DK-CAMP har været at skabe et sted hvor campister kan få et tættere forhold til DK-CAMP gennem fordele og målrettede kampagner. Medlemmer opdaterer, via løsningnen, deres profil med data om f.eks børn, camping type, mærkepreferencer på campingvogn og meget andet. Dette giver DK-CAMP et meget mere nuanceret billede af deres medlemmer og deres præferencer.

De indsamlede data håndteres derefter ét sted - nemlig i databasen i MCBs backend. Den strømlinede datahåndtering spare store mængder tid for DK-CAMP - såvel som eksterne samarbejdspartnere og app-udviklere m.fl, som kan få adgang til dataen gennem det sikrede API. Selve API’et er defineret, udviklet og dokumenteret af MCB. Der har været 4 primære mål med løsningen i et brugerperspektiv:

  1. Informere om klubben samt optage medlemmer inkl. betaling
  2. At lave en løsningn som kunne formidle og indløse medlemmers fordele hos DK-CAMP og deres samarbejdspartnere
  3. Lade medlemmer administrere egne oplysninger.
  4. Opbygge to forskellige API'er til kommunikation med bookingsystemer og App.

Løsningen er lavet på MCBs platform, som er en fuldt ud Adapative-platform, der også er responsiv på bruger-siden.

Kundeudtalelse af Hans Jacobsen - Webmaster DK-CAMP

”Vi har brugt MCB som vores foretrukne samarbejdspartner gennem mange år. MCB er gode til at udfordre os – og dermed finde ind til vores behov, når vi skal have optimeret vores it-løsninger. Det er også vigtigt, at vi ikke skal starte med ”Adam og Eva” – deres store kendskab til os og deres erfaring gør, at de er hurtige til at finde den optimale løsning sammen med os. Det er absolut også vigtigt for det gode samarbejde, vi har med MCB, at de altid overholder tidsfristen og prisen på den aftalte opgave"

- Hans Jacobsen, webmaster hos DK-CAMP.

Kontakt
image description
Bo Hedegaard Direktør 4082 5863
Andre cases
VUC introducerer online tilmelding og betaling

MCB har i tæt samarbejde med VUC udviklet en platform med det hovedformål at gø...

Læs mere
VEU-Center.dk fik 411% flere besøg og 37% flere opkald

Og hvordan kan det så lade sig gøre?  Svaret er Katrine og Frederik. Det var na...

Læs mere
Det ligger i vores DNA at indfri dit potentiale

Vores kunder vil have succes online. De har ambitioner og de skal udleves. Vi...

Læs mere