erfa_dag_website_topbanner
ERFA

Vidensdag for skoler

En dag med sparring og rådgivning til alle, der arbejder inden for skolesektoren. Du lærer, hvordan du optimerer digitale processer, så du er konkurrencedygtig og får flere tilmeldinger til kurser og uddannelser.

Har du brug for hjælp til din markedsføring, der får flere tilmeldinger til kurserne og uddannelserne? Eller leder du efter indsigter i markedet eller generel sparring til brugerrejse og digital markedsføring inden for undervisningssektoren? 

 

Så er hjælpen heldigvis på vej.

 

Vi inviterer dig til MCB’s årlige ERFA dag. Og uanset om du kommer fra en Social- og Sundhedsskole, Business College, AMU eller en helt fjerde skole, er du velkommen.

 

Arrangementet afholdes d. 3. november og har til formål at facilitere et inspirerende miljø, hvor alle inden for uddannelsessektoren kan vidensdele med ligesindede kollegaer og din digitale partner inden for voksen- og efteruddannelse. Dagen vil byde på spændende oplæg fra særligt udvalgte oplægsholdere og MCB’s egne specialister.

 

MCB har mere end 10 års erfaring med digitale løsninger til bl.a. AMU- og VUC skoler. Og vi forstår os derfor på simple og brugervenlige platforme, der kan håndtere og effektivisere dit data. Med vores kommercielle tilgang har vi i mange år hjulpet skoler til at opnår større konvering digitalt og dermed forbedre den digitale konkurrenceevne.

 

Hvorfor skal du deltage?

I de seneste år er konkurrencen på uddannelsesområdet blevet hårdere. Og derfor er det vigtigt, at skoler tænker og arbejder kommercielt med den digitale tilstedeværelse for at øge synligheden, antallet af tilmeldinger og servicere potentielle kursister eller elever. 

 

Arrangementet er GRATIS, så du har alt at vinde! Det bliver en dag fyldt med inspiration til at øge evnerne til at skabe kursister og elever digitalt. 

MCB og AMU Syd danner rammerne og sørger for forplejning hele dagen.

Praktiske informationer

brugere

Hvem kan deltage?

Arrangementet er for alle, der arbejder inden for uddannelsessektoren, uanset om du sidder i marketing, ledelse eller administration.

Penge

Hvad koster det?

Arrangementet er gratis og inklusiv forplejning

Kalender

Hvornår?

3. november, 2022. Fra kl. 09:00-15:30.

Tilmeldingsfrist

Tilmeldingsfrist

Sidste dag for tilmelding er den 26. oktober, 2022.

seo

Hvor?

Snepsgårdevej 20, 6770 Ribe

suport

Har du spørgsmål?

Skriv til os på tst@mcb.dk eller ring på tlf. 90 10 28 24.

Program for dagen

Kl. 9.00: Morgenmad og networking 

 

Kl. 9:30: MCB byder velkommen (Tine Stallkneckt Ottesen og Bo Hedegaard)

 

Kl. 10:00: Keynote speaker: Ole Gregersen

Ole Gregersen har holdt oplæg ved bl.a. E-Handelsdagen, Conversionboost og afholder kursus i praktisk konverteringsopmtimering. Som selvstændig konsulent hjælper Ole Gregersen virksomheder med at skabe en systematisk optimeringsproces fra dataindsamling til split-test. Oplægget sætter fokus på, hvordan du med online salg, et optimalt webdesign og dybdegående brugerindsigter øger konverteringsraten på dit website.

 

Kl. 11:00: AMU SYD CASE: Sådan måler og synliggør du værdien af marketing (V/Christina, Andrea og Ole)

Marketingteamet hos AMU SYD giver dig indblik i, hvordan de målrettet arbejder med og måler marketing. De får gode råd til, hvordan du rapporterer marketingværdi internt og sikrer opbakning til initiativer, der skal sikre tiltrækning og konvertering af kursister eller elever i fremtiden.

 

Kl. 11:30: Frokost 

 

Kl. 12:15: Spændende indslag om optimering af digitale processer inden for uddannelsessektoren

 

Kl. 12:45: Vælg mellem 2 spændende oplæg 

 

  • Marketingoplæg: Kom i gang med TikTok og videoindhold i din marketing, og sådan kortlægger du din marketingindsats (V/Tina Poulsen, Christian Stistrup og Nicolai Hesselholt)
    TikTok er på manges læber, og det bliver kun et vigtigere medie. Vi giver dig en introduktion til platformen, og hvordan du kommer godt fra land. Dertil giver vi dig vores bedste råd til, hvordan du nemt producerer og planlægger videoindhold ind i din skoles marketing.
    Få gode råd til hvordan du skaber overblik over målgrupper til uddannelser og herigennem finder relevante marketingkanaler samt -indsatser.

 

  • Educationoplæg: Til dig, der ikke arbejder direkte med marketing men i stedet med kurser, ledelse, administration eller noget fjerde

Du kan høre mere om automatisering af IV/IDV kurser, som bliver muligt for skoler, der bruger UDDATA. Oplægget sætter særligt fokus på kursusagenten og kredser om spørgsmålene: Kan vi virkelig konvertere kursister via den, eller duer den ikke i hverdagen? Hvordan arbejder vi med de mange kvitteringsmails, så de konverterer bedre? Du får også mulighed for at byde ind med emner, der fylder hos dig.

 

Kl. 15:00: Kaffe & kage 

 

Kl. 15:20: Evaluering og tak for i dag

 

Tilmeld dig her

Bo Hedegaard
Director, Partner