Webinar

Metoder til at sælge på Amazon - Fordele og ulemper

På Amazon er der mange forskellige muligheder for salg. Og det er vigtigt, at du tager stilling til dem alle, så du gør dig nogle fornuftige valg og eventuelle også fravalg. Det kan dog være en svær jungle at bevæge sig igennem.

Når du vil sælge på Amazon skal du fx beslutte dig for, om du vil handle via en Vendor Central eller en Seller Central. 

Vendor Central er for dig, der ejer et større brand, som Amazon har vist særlig interesse for, idet det kan være rentabelt for dem at sælge dine produkter. Derfor er der her også brug for en særlig invitation fra Amazon.

Seller Central er for dig, der ikke ejer et større brand, og som gerne vil hurtigt i gang med at sælge på Amazon, så du kan skabe dig en større kundekreds i en lang række lande. 

 

De fleste vælger en Seller Central, som betyder, at du igen skal vælge, om du vil sælge som FBM- eller FBA-bruger, og herunder skal du igen bestemme dig for forskellige planer bl.a. ift. abonnement.

 

Men hvad dækker en Vender Central og en Seller Central egentlig over?

Og hvad betyder det at være enten FBM- Eller FBA-bruger?

 

Hør mere om det til webinaret.

480p (1)
Henrik Jensen
Head of Amazon

Pssst… vi afholder flere workshops

Tag et kig her og se, hvornår du skal sætte kryds i kalenderen til de næste workshops.

 

 

Se flere