Webinar

Sådan markedsfører du dig på Amazon

Når du sælger via Amazon har du mulighed for at markedsføre dig selv via SEO, som sørger for synlighed i søgeresultaterne og Amazon PPC Ads, som er den betalte form for annoncering.

Når det handler om SEO-optimering, bruger Amazon rigtig mange faktorer i sin algoritme. Til forskel fra Google har søgeord ikke så stor værdi, i stedet fokuserer Amazon på salg af dit produkt. Så jo flere salg og jo bedre bedømmelser dit produkt har, jo bedre rangeret bliver det. Og det samme gælder prisen og tid, der bruges på dine produktsider. Her er det de laveste priser, og de produktsider folk bruger mest tid på, der rangerer højest.

 

Amazon AMS er Amazons svar på Google Ads. AMS er derfor Amazons interne annoncesystem, der dog ikke tilbyder lige så mange muligheder som Google Ads. Du kan målrette dine annoncer søgeord, interesser og lignende produkter. 

 

Vil du høre mere om det?

 

Så tilmeld dig webinaret.

HubSpot Video
Bo Hedegaard
Director, Partner

Pssst… vi afholder flere workshops

Tag et kig her og se, hvornår du skal sætte kryds i kalenderen til de næste workshops.