Hvad er HubSpot?

Og hvordan samler det en hel organisation?

 

Et Customer Relations Managements system er absolut vigtig for virksomheden, der vil have samlet alt data omkring sine kunder på EN platform.
Dette giver uanede muligheder, da der ikke skal bygges integrationer imellem relevante systemer for at holde sine kundedata up-to-date - og derefter at sikre at relevante afdelinger kan tilgå den data som de er betegnet til.
Så inden du begynder at arbejde på et muligt CRM-projekt, skal du stille dig selv et spørgsmål.

Hvad kan HubSpot som gratis version?

Med HubSpot som gratis version, kan du faktisk nå meget langt og længere end de fleste andre systemer på markedet. "Out of the box" får du blandt andet:

 

 

Gratis CRM moduler:

✔️ CRM på personer

✔️Tracking på website

✔️CRM på firmaer

✔️Tilbudsoversigt

✔️Oversigt over aktiviteter på personer

 

Gratis Salgs moduler:

✔️ All features of HubSpot CRM

✔️ Live chat

✔️ Chat bots

✔️ Afdelings email

✔️ Indbakke for samtaler

Gratis Marketings moduler:

✔️ Formular

✔️ Email marketing

✔️ Ad management

✔️ List segmentation

✔️ Opret SoMe kampagner

 

Gratis Service moduler:

✔️ Alle moduler fra HubSpot CRM

✔️ Projektstyring

✔️ Live chat

✔️ Indbakke for samtaler

✔️Opkald

 

Hvor god er HubSpot CRM?

HubSpot har i en rum tid været den førende spiller på markedet for CRM. Udviklingen af platformen har siden 2005 taget store skridt og på nogle steder har de også taget kvantespring fra sine konkurrenter. Dette ses helt tydeligt på en analyse lavet af G2 Crowd, hvor de på baggrund af brugeranmeldelser laver dette scoreboard.
g2-crowd-HubSpot

Hvilket tool skal jeg vælge?

Heldigvis er HubSpot CRM gratis, så at komme i gang er en leg.

 

Uanset om du er en B2B eller B2C virksomhed, vil en konsolidering af dine data altid være førsteprioritet - så dine forskellige afdelinger kan finde brugbar data et samlet sted.

 

Når det kommer til valg af de forskellige tools som kan tilkøbes til HubSpot, så kan der ikke opsættes nogen fast regel for om du skal vælge dem til eller fra. “Det kommer meget an på dine ambitioner”.

 

Heldigvis er HubSpot utrolig skalerbart og du kan løbende opdatere som du vokser. Men hvilke tools er findes der så? Der findes 3 segmenter af HubSpot, hvor alle tre samlet udgør “Inbound

Hubspot-1

HubSpot Saleshub

Din virksomhed har en salgsperson eller måske en hel afdeling med salg.

I hverdagen har I måske svært ved at skelne mellem gode og dårlige leads - og hvordan startede deres rejse hos jer?
Med SalesHub stopper disse bekymringer og hele din afdelingen kan begynde at arbejde strømlinet imod målet. .. At sælge jeres produkt.

Da SalesHub er bygget i HubSpot CRM, vil de ansvarlige for salg altid være udstyret med relevant og faktuel viden om kunden. Hertil bliver salg også udstyret med værktøjer som automatisering af gentagne processer, salgs-pipeline og evnen til at optimere den timing der skal til for at sikre salget.

Hubspot-marketing-1

HubSpot Marketing Hub

Marketing Hub-systemet indeholder de marketing værktøjer, som hele din afdeling skal bruge til at øge produktiviteten samt at automatisere de daglige opgaver. Marketing Hub, er en samlet platform, der kan øge din trafik, tiltrække og konvertere endnu flere kundeemner og vigtigst af alt..

👉At kunne dokumentere ROI på tværs af alle touchpoints.

Men for at kunne dokumentere ROI, må Marketing Hub da også have en del tools, som vil kunne sammenligne brugeren og hvilke førsteberøring der har været?
Det har den skam også!

For blot at nævne nogle af mange features, så kan du fx. Arbejde direkte i HubSpot med; SoMe annoncering, Pop-ups, Blog, email marketing osv osv..

Hubspot-service-hub-1

HubSpot Service Hub

I år introducerede HubSpot deres nyeste skud på stammen over værktøjer, der rammer plet og lige i strategien med inbound marketing samt CRM.
Deres nye kundeservice software er med 100% fokus på bedre kundeoplevelser. De nye værktøjer er bygget til at hjælpe dit serviceteam med at administrere, komme i kontakt og virkelig forstå ens kunder på et helt nyt niveau.

Service Hub bygger på 3 kerne baser; Ticket, Feedback surveys og knowledge base.

Med disse tre kerner, vil du være bedre udrustet til at modstå den kundeadfærd som er virkeligheden i dag... Kunder er mindre tålmodige. Men tager du den rette approach til dem, vil din kundeservice også kunne ændres til en salgsstrategi.

👉 At glade kunder, er den nye hemmelighed for vækst

Dette er, hvad Service Hub er bygget til. At hjælpe dig med at omdanne gennemsnitlige kunder til aktive promotorer og vokse gennem deres succeser.

Opfølgende spørgsmål?

Vi sidder altid klar til en uforpligtende snak og hvis du udfylder formularen - tager vi kontakt hurtigst muligt.
Martin Mensbo Christiansen
Head of HubSpot