ID.dk case

ID® - Fra klassisk salg til automatiseret vækstmaskine

Hvordan fastholder man sin position som en af Europas førende leverandører af profilbeklædning - og sikrer at organisationen konstant er klar til ændrede markedskrav?

Svaret er digitalisering.

ID® har igennem de seneste år gennemgået en markant vækst - uden at ansætte yderligere personale. Grunden er, at ID® har i samme periode digitaliseret en stor del af deres ordrehåndtering. På blot 3 år er andelen af ordre, som håndteres digitalt steget fra 6% til 70%

ID® har, i samarbejde med MCB, skabt en B2B platform, som gør det let for kunderne at genbestille produkter, ligesom ID® har fået en række nye muligheder for personalisering og mersalg til eksisterende under.

Automatiseret ordrebehandling har frigivet kræfter internt

Skiftet fra klassisk ordremodtagelse pr. telefon til digital ordremodtagelse har resulteret i at ID® har fået mulighed for at flytte stærke ressourcer rundt i nye funktioner internt, frem for at hyre nye medarbejdere. De frigjort ressourcer bliver brugt til til at arbejde med kundepleje samt dyrkelsen af nye kunder i markedet.

Kontakt
image description
Ole Nielsen Administrerende Direktør 2948 0842
image description
Mie Sejer Salgs- og Projektchef 2868 5949
Læs også
CASE: Antalis A/S

Antalis A/S er en af Danmarks største leverandører af emballage, kantine- og re...

Læs mere
Skoringen.dk case

Skoringen har med deres webshop, Skoringen.dk, formået at skabe en online forre...

Læs mere
CASE: Winefamly

På under 9 måneder gik Winefamly fra idé til lancering - og til at stå som vind...

Læs mere
CASE: Helm.nu

Udviklingen af en ny webshop kan være frustrerende, uoverskueligt og angstprovo...

Læs mere
CASE: Linds.dk

Hvordan gør man forretningen personlig for hver kunde, når man har flere tusind...

Læs mere
CASE: Sinnerup.dk

Siden 1971 har Sinnerup skabt en førende livsstilskæde, som er en god blanding ...

Læs mere