Fjernsupport - Websolution

MCB er nu i stand til at yde optimal og effektiv support igennem vort nye supportsystem.

Systemet gør det muligt for vores support-medarbejder, at se dit skærmbillede og styre din mus. På den måde har vi mulighed for at undersøge de mest almindelige fejl på meget kort tid.

Systemet startes ved at trykke på knappen "Start fjernsupport" neden for hvorefter du vil blive spurgt om du vil downloade eller køre et program. Hertil trykkes kør.

Systemet gør det muligt for vores support-medarbejder, at se dit skærmbillede og styre din mus. På den måde har vi mulighed for at undersøge de mest almindelige fejl på meget kort tid.

Systemet startes ved at trykke på knappen "Start fjernsupport" neden for hvorefter du vil blive spurgt om du vil downloade eller køre et program. Hertil trykkes kør.

Vigtigt Læs dette!

Når systemet er igang, kan vi på skærmen se det samme som dig. Vi kan derfor også se evt. fortrolige dokumenter der måtte være åbne. Derfor bør du lukke sådanne dokumenter inden du starter fjernsupporten.

Efter systemet er lukket, har vi ikke længere adgang til din maskine og kan heller ikke få det uden din accept!

Kontakt
image description
Allan Wehye Cloos Kundeservice konsulent 70124816