Releaselog

Her finder du den samlede releaselog for MCB's ACCUMOLO-platform.

# Releasedato Type Område / blok Beskrivelse Platform Licenspakke Implementeringspris
1 26.06.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3´parts optimering Ændring til OpenGraph så vi nu viser det største billede. Ydermere medtages alle billeder, der er knyttet til et produkt. Det særligt relevant ved link til produkter i opslag på fx Facebook Accumolo > 2018 B2C Nej
2 24.06.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3´parts optimering Optimering af integrationen til MailChimp så kontakter der slettes fra MailChimp også fjernes fra MyAccumolo Accumolo > 2018 B2C Nej
3 15.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3´parts optimering Produkt id indført i structure data. URL path til Context rettet til https:// Accumolo > 2018 B2C Nej
4 08.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3´parts optimering Datafeed: brug af item No. til feed, hvis sitet er sat til at benytte ItemNo som unik id til datalaget. Muliggør retargering Accumolo > 2018 B2C Nej
5 08.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3´parts optimering Datalayer: indført layoutGuid til sporing af benyttet layout Accumolo > 2018 B2C Nej
6 16.04.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3´parts optimering Bedre håndtering af bounces fra ActiveCampaign - medføre nu unsubscribe i MyAccumolo Accumolo > 2018 B2C Nej
06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.