Releaselog

Her finder du den samlede releaselog for MCB's ACCUMOLO-platform.

# Releasedato Type Område / blok Beskrivelse Platform Licenspakke Implementeringspris
1 25.05.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering LINDS / RAPTOR: Enhancement to Raptor Trending elementes Accumolo > 2018
2 25.05.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Enhancement to Add-on function - releation to group Accumolo > 2018
3 25.05.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Support - Cornelius - Check-out HiddenFields not working Accumolo > 2018
4 20.05.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering GLS Logo update Accumolo > 2018
5 11.05.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Webshipper - Tilføjet rabat og antal produkter i integrationen til Webshipper - Indført på følgeseddelen Accumolo > 2018 B2C
6 06.04.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Der er oprettet interface til konfigureringer af Webshipper Accumolo > 2018 B2C
7 01.04.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Lazy load er blevet optimeret på varekortet Accumolo > 2018 B2C
8 20.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Webshipper integration er nu udvidet til håndtering af shop-in-shop opsætning Accumolo > 2018 B2C
9 04.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering GLS fragt notifikation bliver nu afsendt som e-mail notifikation Accumolo > 2018 B2C
10 20.02.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Det er nu muligt at benytte Webshipper til shop-in-shop og tidligere Accumolo versioner Accumolo > 2018 B2C Nej
11 06.01.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Ved brug af raptor bliver RUID nu sat, når brugerens e-mail er kendt, og brugeren går videre fra step 2 Accumolo > 2018 B2C Nej
12 19.11.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Fjernelse af Trustpilots strukturede data - Trustpilots SERP-stjerner og anmeldelser vises nu sammen i Googles søgeresultater Accumolo > 2018 B2C Nej
13 14.11.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Via datalag er der nu mulighed for at inkludere pageType på splash siden Accumolo > 2018 B2C Nej
14 07.11.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Via datalag er det nu muligt, at inkludere produktanmeldelser fra Trustpilot som kan vises på den enkelte vare Accumolo > 2018 B2C Nej
15 16.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER 3. parts optimering Nyt datalag, hvor antal lagt i kurv og information omkring kurven er tilføjet Accumolo > 2018 B2C Nej
06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.