Releaselog

Her finder du den samlede releaselog for MCB's ACCUMOLO-platform.

# Releasedato Type Område / blok Beskrivelse Platform Licenspakke Implementeringspris
1 05.06.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B funktioner Visning af besked på orderhistorik når der ingen varer er i historikken Accumolo > 2018 B2B Nej
2 13.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B funktioner Lynbestilling: Mulighed for at bestemme om favoritvarer skal komme fra favoritlisten eller fra sortimentsliste(rne) Accumolo > 2018 B2C Nej
3 10.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B funktioner Mulighed for brugerne at oprette og gemme flere leveringsadresser i check out step 2 Accumolo > 2018 B2B Nej
4 08.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B funktioner Mulighed for at aktiverer partnerweb i B2B menu og B2B shortcut Accumolo > 2018 B2B Nej
5 08.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B funktioner Udvidet medarbejdersøgning til også at inkluderer værdier fra tabellen: employees list Accumolo > 2018 B2B Nej
6 16.04.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B funktioner Mulighed for sortering af produkter på sortimentslister Accumolo > 2018 B2B Nej
06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.