Releaselog

Her finder du den samlede releaselog for MCB's ACCUMOLO-platform.

# Releasedato Type Område / blok Beskrivelse Platform Licenspakke Implementeringspris
1 06.04.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B-funktion Udvidelse af QuickOrder til at kunne håndterer mange varianter Accumolo > 2018 B2B
2 25.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B-funktion Der er nu mulighed for at skifte mellem ordrehistorik og synkoniseret ordrehistorik som blok parameter Accumolo > 2018 B2B
3 03.12.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B-funktion Det er nu muligt at vælge om kundetypevalg skal vises i check-out og ved opret kunde Accumolo > 2018 B2B Nej
4 01.11.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out B2B-funktion Mulighed for at at styre sorteringen af kundespecifikke felter i step 2 i check-out Accumolo > 2018 B2B Nej
5 16.10.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out B2B-funktion Mulighed for synkronisering af kundetype til en kundegruppe - herunder mulighed for automatisk tildeling af kunder baseret på deres valg af kundetype Accumolo > 2018 B2B Nej
6 26.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out B2B-funktion Mulighed for sortering af kundespecifikke felter i check-out Accumolo > 2018 B2B Nej
7 16.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B-funktion Det er blevet muligt at vise en grupperet sortimentsliste - fx på en B2B velkomstside Accumolo > 2018 B2C Nej
8 16.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B-funktion Mulighed for at lægge i kurv direkte fra sortimentslister og grupperet sortimentslister Accumolo > 2018 B2C Nej
9 10.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out B2B-funktion Mulighed for kun at få vist labels på kundespecifikke ekstrafelter i check-out - ordre resume Accumolo > 2018 B2B Nej
10 03.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B-funktion Mulighed for visning af en aggregeret sortimentsliste som grid view på velkomstsiden Accumolo > 2018 B2B Nej
11 29.08.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B-funktion Mulighed for visning af en samlet aggregeret sortiments-/favoritliste på velkomstsiden Accumolo > 2018 B2B Nej
12 11.07.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER B2B-funktion Mulighed for tilføjelse af varer til sortimentslister direkte fra varelisterne fremfor kun på den enkelte vare Accumolo > 2018 B2B Nej
06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.