Releaselog

Her finder du den samlede releaselog for MCB's ACCUMOLO-platform.

# Releasedato Type Område / blok Beskrivelse Platform Licenspakke Implementeringspris
1 06.05.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Back-end Performents optimering af produktbånd - Optimering af wait time Accumolo > 2018 B2C
2 13.02.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Back-end Der er nu mulighed for at indføre filter på varelisten i MyAccumolo til at fremfinde produkter uden EAN nr. Accumolo > 2018 B2C Nej
3 04.12.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Back-end Det er blevet muligt at tilknytte en bruger til kundeadressen som vises i check-out Accumolo > 2018 B2B Nej
4 30.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Back-end Mulighed for tilføjelse af event: slet User til Audit log Accumolo > 2018 B2C Nej
5 10.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Back-end Optimering af vores søgemotor - minimering af kode Accumolo > 2018 B2C Nej
6 06.08.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Back-end Nulstilling af password er begrænset til 3 gange pr. time Accumolo > 2018 B2C Nej
7 04.06.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Back-end Opdatering af MasMind service (GeoIP) til TLS 1.2. Alle versioner B2C Nej
8 03.06.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Back-end Ændring til hvor upload filer gemmes ved upload til kartotek Alle versioner B2C Nej
9 10.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Back-end Automatisk nedlægning af logiske navne i database når artikler og varer slettes Accumolo > 2018 B2C Nej
06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.