Releaselog

Her finder du den samlede releaselog for MCB's ACCUMOLO-platform.

# Releasedato Type Område / blok Beskrivelse Platform Licenspakke Implementeringspris
1 25.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Nu vises samkøbsrabat i drop-down kurv Accumolo > 2018 B2C
2 02.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Det er nu blevet muligt, at kopiere Kurv URL før log-in på check-out step 1 Accumolo > 2018 B2C
3 21.01.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out PaymentDescription er nu indført som en fast tekst i Payment Ideal Accumolo > 2018 B2C Nej
4 13.01.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Øget funktionalitet ved indløsning og fjernelse af rabatkode i check-out Accumolo > 2018 B2C Nej
5 12.01.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Ved betaling bliver antal på linjen nu overført til ePay/Klarna Accumolo > 2018 B2C Nej
6 12.01.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Information fra Ideal sendes nu korrekt retur til check-out step 4 og ordrebekræftelsen Accumolo > 2018 B2C Nej
7 21.11.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Det er blevet muligt at lave slide-in ved tilføjelser til kurven Accumolo > 2018 B2C Nej
8 05.11.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Ved salg henvendt til US, er der nu mulighed for at inkluderer region/stat i check-out Accumolo > 2018 B2C Nej
9 01.11.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out B2B-funktion Mulighed for at at styre sorteringen af kundespecifikke felter i step 2 i check-out Accumolo > 2018 B2B Nej
10 16.10.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out B2B-funktion Mulighed for synkronisering af kundetype til en kundegruppe - herunder mulighed for automatisk tildeling af kunder baseret på deres valg af kundetype Accumolo > 2018 B2B Nej
11 26.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out B2B-funktion Mulighed for sortering af kundespecifikke felter i check-out Accumolo > 2018 B2B Nej
12 18.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Hvis telefonnummeret er udfyldt i step 1 ved check-out, bliver det automatisk udfyldt i step 2 Accumolo > 2018 B2C Nej
13 10.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out B2B-funktion Mulighed for kun at få vist labels på kundespecifikke ekstrafelter i check-out - ordre resume Accumolo > 2018 B2B Nej
14 09.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Det er blevet muligt for kunden at vælge hvilken butik eller gruppe han/hun ønsker sign-up til Accumolo > 2018 B2C Nej
15 19.08.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Mulighed for at vælge mere end én type gaveindpakning samt mulighed for at fravælge det Accumolo > 2018 B2C Nej
16 19.08.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Automatisk overførelse af mobilnummer til MobilePay når det er udfyldt i adressefeltet Accumolo > 2018 B2C Nej
17 24.06.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Understøttelse af simpel finansering, som betalingsmulighed. Opsættes i betalingsmodulet Accumolo > 2018 B2C Nej
18 10.06.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Indført valideringstekst under gavekort - vises ved fejl mellem andre rabatformer og gavekort Accumolo > 2018 B2C Nej
19 05.06.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Mulighed for at vise Item nr. på kvitterings e-mail Accumolo > 2018 B2C Nej
20 15.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Check-out Mulighed for validering af e-mail (ved indtastning af e-mail to gange) i check-out step 2 Accumolo > 2018 B2C Nej
06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.