Releaselog

Her finder du den samlede releaselog for MCB's ACCUMOLO-platform.

# Releasedato Type Område / blok Beskrivelse Platform Licenspakke Implementeringspris
1 16.04.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Der er oprettet interface til ændringer af filnavnet på filer uploadet til produkter Accumolo > 2018 B2C
2 13.04.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Emojies understøttes nu på meta- og titelbeskrivelser på landingpages Accumolo > 2018 B2C
3 11.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Der er tilføjet et parameter til menuen som gør det muligt, at styre at drop-down i hovedmenuen først åbner ved klik Accumolo > 2018 B2C
4 02.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Det er nu blevet indført en funktion der gør det muligt at skjule en landingpage for søgemaskiner (intern og ekstern) Accumolo > 2018 B2C
5 25.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Billedemotor understøtter nu Web-p formatet i billedebokse Accumolo > 2018 B2C Nej
6 29.08.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Forbedringer på mobil til varekort, vareliste og overlays med fokus på at benytte best practice Accumolo > 2018 B2C Nej
7 04.07.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Mulighed for fravalg af collaps/expand på visningen af butikker på butiksoversigten Accumolo > 2018 B2C Nej
8 03.07.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Mulighed for visning af korrekt brødkrummesti på butikssider Accumolo > 2018 B2C Nej
9 29.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Opdatering af Boopstrap til ver. 4.1.1 Accumolo > 2018 B2C Nej
10 15.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Optimering af scss/css - Minimering af load af theme for optimering af Google Pagespeed Accumolo > 2018 B2C Nej
11 13.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik Understøttelse af HTML i diverse moduler til e-mail layout Accumolo > 2018 B2C Nej
12 08.04.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Indhold og grafik in Accumolo > 2018 B2C Nej
06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.