Releaselog

Her finder du den samlede releaselog for MCB's ACCUMOLO-platform.

# Releasedato Type Område / blok Beskrivelse Platform Licenspakke Implementeringspris
1 19.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO Datalag er udvidet. Indført event ved søgning i QuickOrder Accumolo > 2018 B2C
2 17.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO Frilagte billeder er nu optimeret, så de får en korrekt baggrundsfarve Accumolo > 2018 B2C
3 12.02.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO I SiteMap medtages nu lokationers logiske navn Accumolo > 2018 B2C Nej
4 24.01.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO Nu understøttes Chrome version 80 - SameSite opdatering Accumolo > 2018 B2C Nej
5 23.01.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO Titel og meta-beskrivelse er nu indført på lokationssider Accumolo > 2018 B2C Nej
6 12.01.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO Minimering af kald til databasen ved hentning af produktlisten for performance optimering Accumolo > 2018 B2C Nej
7 12.12.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO I HTML head er der nu tilføjet landekode Accumolo > 2018 B2C Nej
8 12.12.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO Titel og meta-beskrivelse er nu indført på log-on siderne Accumolo > 2018 B2C Nej
9 24.09.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO Optimering i forhold til hvornår der oprettes en kurv - nu sker det først når der tilføjes en vare til kurven Accumolo > 2018 B2C Nej
10 20.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO Optimering af load af variable tekster i front-end Accumolo > 2018 B2C Nej
11 20.05.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Teknisk SEO Optimering af .JS load - opdeling i mindre enheder. Opdelt pr. modul Accumolo > 2018 B2C Nej
06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.