Releaselog

Her finder du den samlede releaselog for MCB's ACCUMOLO-platform.

# Releasedato Type Område / blok Beskrivelse Platform Licenspakke Implementeringspris
1 05.05.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Vareliste Optimereret mængden af data i datalayer på produktlisten, for at imødekomme Google´s anbefalede mængde. Accumolo > 2018 B2C
2 25.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Vareliste Der er nu mulighed for dynamisk at fravælge Raptor elementer på varelisten, hvis der er få varer i produktgruppen Accumolo > 2018 B2C
3 11.03.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Vareliste Forbedret load af vareliste ved mange varianter ved indførsel af lazy load Accumolo > 2018 B2C
4 28.02.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Vareliste Det er nu blevet muligt at deaktiverer lazyload som et blok parameter Accumolo > 2018 B2C
5 21.01.2020 FUNKTIONSOPDATERINGER Vareliste Visning af varelister er optimeret. Variant data til front-end bliver nu først hentet ved behov Accumolo > 2018 B2C Nej
6 25.11.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Vareliste Det er blevet muligt at vise prisernes mængderabat direkte på produktlisten Accumolo > 2018 B2C Nej
7 25.08.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Vareliste Filtre vises kun når der er med end én værdi i filtergruppen Accumolo > 2018 B2C Nej
8 06.08.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Vareliste Med henblik på minimering af databasekald og performance, er koden bag produktlisten optimeret Accumolo > 2018 B2C Nej
9 30.07.2019 FUNKTIONSOPDATERINGER Vareliste Hentning af lagerinformation til produktlister er blevet optimeret Accumolo > 2018 B2C Nej
06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.