Skoringen.dk case

Skoringen.dk fra 0 til en 5. plads på 4 år.

Skoringen har med deres webshop, Skoringen.dk, formået at skabe en online forretning, som på blot 4 år er gået fra at være en idé, til at være den 5. største Skoringen butik - målt på omsætning. Webshoppen er skabt på MCBs platform ACCUMOLO®.

“ACCUMOLO platformen og holdet hos MCB har været det helt rette valg”

Ambitiøse mål kræver det rette hold

Skoringen har fra starten været meget ambitiøse omkring deres indsats online. Derfor har de allieret sig med en række af markedets bedste partnere for at få succes online. I denne forbindelse blev ACCUMOLO® valgt som platform, da Skoringen ønskede en samarbejdspartner, der kunne sikre at tiltag og nye ideer til shoppen blev eksekveret tilfredsstillende. Ligeledes vægtede Skoringen at have en både teknisk og kommercielt tænkende sparringspartner, som kan stille kritiske spørgsmål og sparre på nye koncepter, samt indgå i samarbejde med Skoringens andre partnere.

Resultatet af dette samarbejde er blevet en toptrimmet webshop, som er blandt de absolut førende, når det kommer til marketing automation og personalisering - og på rekordtid er blevet den 5. største forretning i kæden.


“Vi har vidst fra starten, at vi ville ud over stepperne med vores webshop. Derfor var det også vigtigt at vælge en platform, som kunne bære væksten, og som havde et hold, der kunne tilpasse shoppen til vores ønsker løbende. I den forbindelse har ACCUMOLO® platformen og holdet hos MCB været det helt rette valg. Vi har løbende ønsker til nye moduler og tiltag på shoppen. Her er MCB altid lydhøre samtidigt med at de tør stille kritiske spørgsmål og komme med ideer - altid med øje på bolden.”

- Mille Toft Schou, Marketingchef hos Skoringen

Kontakt
image description
Ole Nielsen Administrerende Direktør 2948 0842
image description
Mie Sejer Salgs- og Projektchef 2868 5949
Læs også
ID.dk case

Hvordan fastholder man sin position som en af Europas førende leverandører af p...

Læs mere
CASE: Linds.dk

Hvordan gør man forretningen personlig for hver kunde, når man har flere tusind...

Læs mere
CASE: Sinnerup.dk

Siden 1971 har Sinnerup skabt en førende livsstilskæde, som er en god blanding ...

Læs mere
CASE: Winefamly

På under 9 måneder gik Winefamly fra idé til lancering - og til at stå som vind...

Læs mere
CASE: Helm.nu

Udviklingen af en ny webshop kan være frustrerende, uoverskueligt og angstprovo...

Læs mere
CASE: Antalis A/S

Antalis A/S er en af Danmarks største leverandører af emballage, kantine- og re...

Læs mere