erfa_dag_website_topbanner
ERFA

Vidensdag for skoler

ERFA dagene giver sparring og rådgivning til alle, der arbejder inden for skolesektoren. Du lærer, hvordan du optimerer digitale processer, så du er konkurrencedygtig og får flere tilmeldinger til kurser og uddannelser.

Har du brug for hjælp til din markedsføring, der får flere tilmeldinger til kurserne og uddannelserne? Eller leder du efter indsigter i markedet eller generel sparring til brugerrejse og digital markedsføring inden for undervisningssektoren? Og er du spændt på at se de nyeste muligheder i .Cloud?

 

Så er hjælpen heldigvis på vej.

 

Vi inviterer til MCB’s årlige ERFA dage. Arrangementet er GRATIS og strækker sig over to dage d. 3. og 4. november i Ribe. Dag 1 er for alle indenfor skolesektoren, mens dag 2 eksklusivt er for dig, der allerede bruger .Cloud. Vi sørger selvfølgelig for overnatning og forplejning i løbet af de to dage, så du ikke skal tænke på andet end at suge ny viden og inspiration til dig.

 

Vanen tro har ERFA dagene til formål at facilitere et inspirerende miljø, hvor alle inden for uddannelsessektoren kan vidensdele med ligesindede kollegaer og din digitale partner inden for voksen- og efteruddannelse. Dagene vil byde på spændende oplæg fra særligt udvalgte oplægsholdere og MCB’s egne specialister. Og ikke mindst en lækker 3 retters menu.

 

Hvorfor skal du deltage?

I de seneste år er konkurrencen på uddannelsesområdet blevet hårdere. Og derfor er det vigtigt, at skoler tænker og arbejder kommercielt med den digitale tilstedeværelse for at øge synligheden, antallet af tilmeldinger og servicere potentielle kursister eller elever. 

 

Arrangementet er GRATIS, så du har alt at vinde! Det bliver en dag fyldt med inspiration til at øge evnerne til at skabe kursister og elever digitalt. 

MCB og AMU Syd danner rammerne og sørger for forplejning hele dagen.

Praktiske informationer

brugere

Hvem kan deltage?

Arrangementet er for alle, der arbejder inden for uddannelsessektoren, uanset om du sidder i marketing, ledelse eller administration.

Kalender

Hvornår?

3. november, 2022. Fra kl. 09:00-15:30.
4. november, 2022. Fra kl. 08.00-12.30.

seo

Hvor?

Snepsgårdevej 20
6770 Ribe

kurv

Overnatning

Vi sørger for 3 retters menu og overnatning til alle vores .Cloud kunder

Penge

Hvad koster det?

Arrangementet er gratis og inklusiv forplejning

Tilmeldingsfrist

Tilmeldingsfrist

Sidste dag for tilmelding er den 26. oktober, 2022.

suport

Har du spørgsmål?

Skriv til os på tst@mcb.dk eller ring på tlf. 90 10 28 24.

Program dag 1

Kl. 9.00: Morgenmad og networking 

 

Kl. 9:30: MCB byder velkommen (Tine Stallkneckt Ottesen og Bo Hedegaard)

 

Kl. 10:00: Keynote speaker: Ole Gregersen

Som selvstændig konsulent hjælper Ole Gregersen virksomheder med at skabe en systematisk optimeringsproces fra dataindsamling til split-test. Oplægget sætter fokus på, hvordan du med online salg, et optimalt webdesign og dybdegående brugerindsigter øger konverteringsraten på dit website.

 

Kl. 11:00: AMU SYD CASE: Sådan måler og synliggør du værdien af marketing (V/Christina, Andrea og Ole)

Marketingteamet hos AMU SYD giver dig indblik i, hvordan de målrettet arbejder med og måler marketing. De får gode råd til, hvordan du rapporterer marketingværdi internt og sikrer opbakning til initiativer, der skal sikre tiltrækning og konvertering af kursister eller elever i fremtiden.

 

Kl. 11:30: Frokost 

 

Kl. 12:15: Spændende indslag om optimering af digitale processer inden for uddannelsessektoren

 

Kl. 12:45: Vælg mellem 2 spændende oplæg 

 

  • Marketingoplæg: Kom i gang med TikTok og videoindhold i din marketing, og sådan kortlægger du din marketingindsats (V/Tina Poulsen, Christian Stistrup og Nicolai Hesselholt)

TikTok er på manges læber, og det bliver kun et vigtigere medie. Vi giver dig en introduktion til platformen, og hvordan du kommer godt fra land. Dertil giver vi dig vores bedste råd til, hvordan du nemt producerer og planlægger videoindhold ind i din skoles marketing. 

Få gode råd til hvordan du skaber overblik over målgrupper til uddannelser og herigennem finder relevante marketingkanaler samt -indsatser.

 

  • Educationoplæg: Til dig, der ikke arbejder direkte med marketing men i stedet med kurser, ledelse, administration eller noget fjerde

Du kan høre mere om automatisering af IV/IDV kurser, som bliver muligt for skoler, der bruger UDDATA. Oplægget sætter særligt fokus på kursusagenten og kredser om spørgsmålene: Kan vi virkelig konvertere kursister via den, eller duer den ikke i hverdagen? Hvordan arbejder vi med de mange kvitteringsmails, så de konverterer bedre? Du får også mulighed for at byde ind med emner, der fylder hos dig.

 

Kl. 15:00: Kaffe & kage 

 

Kl. 15:20: Evaluering og tak for dag 1

(Skoler som allerede er på MCB’s Education platform har mulighed for at blive til spisning og overnatning) 

 

Kl. 18:30: 3 retters menu efterfulgt af kaffe

Program dag 2 (Ekslusivt for .Cloud kunder)

Kl. 8:00: Morgenmad 

 

Kl: 9:00: Fælles fokus: Sådan markedsfører du dig over for virksomheder og skaffer nye kontakter til virksomhedskonsulenter med inbound marketing og LinkedIn annoncering 

MCB præsenterer en konkret case med taktiske kampagnetiltag målrettet virksomheder. Målet er leads til virksomhedskonsulenterne, som over tid automatisk bearbejdes mod et fast samarbejde og tilvalg som primære kursus- og uddannelsesleverandør.

 

Kl: 10:30: Kaffe og networking

 

Kl. 10:50: Top 5 udviklingsønsker i Canny

Vi dykker ned i Canny og giver gode tips og indsigter i de nyeste udviklinger. Under oplægget laver vi en SWOT analyse af forholdene for AMU skoler og gennemgår disse. Derudover får du indblik i den generelle samfundsmæssige tilstand, og hvad vi kan forvente i fremtiden.

 

Kl. 12:00: Evaluering af dagene og tak for i dag

 

Kl. 12:30: Frokost og dernæst weekend

 

Tilmeld dig her

Bo Hedegaard
Director, Partner