MCB Cloud til B2C

Automatisér dine interne processer og effektivisér din digitale forretning.

 

Overlad udvikling, drift og sikkerhed til os og frigør ressourcer til at fokusere på din forretning.

Hvorfor vælge MCB Cloud?

Skal vi kun udpege 3 grunde, må det være, at du får:
 
  • Flest standardfunktioner for B2C-virksomheder: Log-on funktioner, impersonation, skræddersyede købsportaler, enkle genkøb via ordrehistorik, simpel administration af sortimentslister, produktvariantlister og meget mere.

 

  • Automatisk adgang til nyudviklede funktioner. Vi lægger 13.000 timer om året i vores platform og på at udvikle nye features, vores kunder efterspørger - og alle kunder får altid adgang til alt, vi laver.

 

  • Fri support. Døgnet rundt på kritiske sager. Direkte hotline til vores egne supporterer, der kender systemet ud og ind.

Alt du skal bruge i én løsning

04

Skalérbar løsning med designfrihed

icon2

Hjælp i hele processen

icon

Optimeret performance

Icon

Understøtter både B2B og B2C shops

Integration

Vi kan integrere vores løsning med alle de eksisterende systemer på markedet i dag.

 

Både fragt, ERP, marketing og betalingssystemer.

 

Få fleksibel og fuld frihed til at vælge og gemme fragttyper, vægtgrænse, tid og sted for fragten, forskellige forsendelser på tværs af pakketyper - og meget mere.

DdD (1)

DdD Kassesystem

Economic

E-conomics

MS

Microsoft NAV

EasyPOS

EasyPOS

Sådan arbejder vi med MCB Cloud

Vores 27 dedikerede udviklere og programmører lægger:

- 13.000 timer om året i vores platform - til langsigtet udvikling af vores platform.

- Og mere end 3.000 timer oveni til specifikke fællesprojekter, hvor vi løbende optimerer vores backend, PIM og alt det andet.

Vi arbejder efter Agil-princippet med 14 dages sprints ad gangen. Så er vi mest omstillingsparate ift. spontane udfordringer. Og vi tilpasser hurtigere os selv og din løsning efter dine og dine kunders behov. Herved løfter vi også din opgave som et samlet team - det fjerner flaskehalse og giver altid ‘ekstra sæt øjne’ på produktet. Sådan sikrer vi hurtigere leverance - i højere kvalitet.

Både efterspørgsler fra kunden - og analyse af opkommende features på markedet, så vi hele tiden tilpasser - holder tidssvarende og efter markedets behov. Vi samler alle vores kunders ideer fra kundemøder, supporten med videre - og ideudvikler videre på dine input.

Drift

I vores drift har vi:

 

Altid fire ekstra øjne på enhver kodeændring: Alle ændringer gennemgår to godkendelsesniveauer og reviews for at sikre kvaliteten. Som closed source-platform er vi desuden de eneste med adgang til koden - og det gør dig mindre udsat for angreb.

Stærke og stabile server-clusters: Du får ikke én server, men 3 dynamiske netværk eller ‘clusters’ af servere, der fordeler datatrafik og aflaster din side, så du undgår nedbrud og kø bedst muligt.

Et af Danmarks bedste hostingcentre, der giver dig hurtigere svartider både i Danmark og udland.

Og 24/7 overvågning og support af serverne - og altid minimum én supporter inden for 2 timers rækkevidde af vores fysiske servere. 

 

Alt sammen bag en firewall med Deep Packet inspection, der opdateres flere gange i døgnet. 

Så al data, der krydser grænsen, gennemtrevles grundigt for virus, hackerangreb med videre.

Lyder MCB.Cloud som noget, du måske kan bruge?

Vil du i gang eller høre mere om dine muligheder med platformen?

Så tøv ikke med at kontakte os.

Michael Almstrup
Direktør

VI SAMLER PÅ GLADE KUNDER

Se alle cases

Goldentime

Lampemesteren

Luxoliving

Søvn & Comfort