Hubspot

Som HubSpot Platinum Partner og et af landets førende HubSpot bureauer samler vi i ét CRM de datadrevne strategier, der kombinerer inbound marketing, content marketing, salgsstrategi og webdesign.
hubspot_isae03

Din certificerede HubSpot Platinum Partner

Er du ambitiøs? Vil du drive en succesfuld, online forretning? Og vil du generere flere kundeemner og øge kundeloyalitet? Så bør du alliere dig med en erfaren HubSpot Partner. Vi sørger for, at du udnytter dit fulde potentiale på de Hubs, der giver mest værdi for din virksomhed. Og vi udvikler de custom løsninger og integrationer, du behøver.

 

Det er ikke uden grund, at MCB er certificeret HubSpot Platinum Partner. 

Som HubSpot bureau er vi forpligtede til at holde os opdaterede på alt inden for HubSpot. Vi har derfor de nødvendige certifikater og kurser - en viden som vi gerne deler ud af gennem fx oplæring på det niveau, du ønsker samt på vores HubSpot Academy.

 

Igennem en længere årrække har MCB hjulpet forskellige virksomheder med HubSpot. De tæller alt fra mindre CRM-løsninger med fokus på HubSpot marketing til store og mere avancerede enterprise-løsninger med behov for custom udvikling. Vi kan derfor hjælpe dig med at få et integreret inbound fokus som fx Flexofold og We Love Animation. 

 

Hos MCB kan vi dog ikke kun prale af et dedikeret HubSpot team, der hver dag samarbejder med en række virksomheder for at forbedre deres online virke. Og det er heller ikke nok med en Platinum status som HubSpot Partner.

Vi har nemlig som det eneste HubSpot bureau i Danmark formået at få status som HubSpot App Partner. Det betyder, at vi udvikler og vedligeholder forskellige betalings-apps, der kan tilkøbes enhver HubSpot løsning for på den måde at integrere til yderligere systemer. Vi kan bl.a. nævne en HubSpot integration til Economic og en dansk CVR app

Når vi ser et behov i markedet, reagerer vi således på det og  udvikler en løsning, flere virksomheder fremover kan få stor gavn af.

 

Som digitalt udviklings- og marketinghus har MCB over 20 års erfaring med at skabe succes online for vores kunder.  Vi har leveret både digital marketing herunder inbound marketing og marketing automation, websites, komplekse integrationer, e-commerce-løsninger, internationale løsninger med sprogversioneringer og onboarding som i enhver virksomhed kan være hjælp til selvhjælp.

Mød dit HubSpot team

Martin

Martin Mensbo Christiansen

HUBSPOT PLATINUM PARTNER
Annemette

Annemette Rosenkilde Lucas

HUBSPOT PLATINUM PARTNER
Dennis

Dennis Rud Christensen

Lead Developer
Daniel

Daniel Esbersen

Front-end Developer
Lasse

Lasse Bech Eiler

Ecommerce Solution Architect
Jacob

Jacob Lykke

Art Director
Anne

Anne Bank Lindberg

Designer

Vores HubSpot services

icon

Konsulent

Hos MCB møder du certificerede HubSpot konsulenter, der står klar til at løfte din virksomhed på alt fra CRM og inbound marketing til custom udvikling.

monitor

Udvikling

Vores udviklere løfter din HubSpot løsning med custom funktionaliteter og avancerede integrationer. Som de eneste i Danmark har de sikret status som HubSpot App Partner.

Icon

Design

Sammen med vores design- og UX-team skaber vi spændende og effektive HubSpot løsninger, hvor unikke designs kombineres med brugervenlige funktionaliteter.

tandhjul

Integrationer

HubSpot kan integreres til over 5.000 apps og systemer. Som den eneste danske HubSpot App Partner har MCB bygget CVR appen og integration til bl.a. Economic.

dashboard

Opsætning

Skab i tæt samarbejde med vores HubSpot konsulenter det datadrevne setup, der er mest værdifuldt for dig. Vi kan tage over på opsætningen, men viser også gerne dig vejen.

brugere

Onboarding

I din virksomhed er du og dine kollegaer de stærkeste spillere. Derfor tilbyder vi onboarding og oplæring i de Hubs, I anvender. Se også vores HubSpot Academy.

Hvad er HubSpot?

I 2004 så de to MIT-studerende, Brian Halligan og Dharmesh Shah en skiftende tendens i den måde, forbrugerne køber varer og tjenester på. Forbrugerne var ikke længere modtagelige overfor velkendte brands og push strategier, og de ignorerede i højere grad de forstyrrende annoncer.

 

Et år senere så HubSpot dagens lys - formålet var at imødekomme skiftet hos forbrugerne.
Virksomhedens mission og vision blev designet på metodikken bag inbound marketing, og missionen var klar. Forbrugerne skulle præsenteres for nyttige tjenester frem for generende marketingfolk og deres traditionelle kampagner.  


I dag arbejder HubSpot målrettet med inbound tankegangen gennem mere end bare content management og det at skabe ét system, som rummer alt det, en hvilken som helst virksomhed behøver, er i fokus. HubSpot forener derfor software, uddannelse og fællesskab for på den måde at kunne imødekomme stadigt skiftende markedsbehov hos både salg, service og online marketing.

Med HubSpot får du derfor en platform i konstant forandring, og du vil opleve, at der aldrig er langt fra tanke til handling og fra udviklingsønske til integreret funktion.

 

Det er ikke så underligt, at HubSpot er en af de markedsledende CRM-platforme.

 

HubSpot tilbyder en fuldt integreret Customer Data Platform, som er det ideelle valg for ambitiøse B2B- og B2C-virksomheder, der ønsker at forene marketing, marketing automation, salg, web og kundeservice, og som samtidig vil arbejde mest effektivt og ressourcebesparende - og dermed datadrevet. Med en all-round Customer Relation Management (CRM) platform, får du altså de væsentlige værktøjer og integrationer til marketing- og salgsaktiviteter, uanset hvor komplekse dine ydelser eller produkter måtte være.

 

HubSpot tæller i dag 5 Hubs; HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, HubSpot Service Hub, HubSpot Operations Hub og Hubspot CMS Hub. Hver for sig er disse stærke, men i forening (hvad end du vælger alle 5 eller blot de to, der giver mest værdi for dig) skaber du et kraftfuldt setup baseret på værdifuld data, der lader dig skabe resultater med din virksomhed. 

 

CRM er kernen. 

 

Det er som udgangspunkt gratis at komme i gang med HubSpot CRM, og du kan derfor inden for en overskuelig tidsramme og prissætning få opsat et setup, der rummer data på alle de kontakter, du er i berøring med. Du kan bygge videre på, udvide og ændre dit personlige CRM setup for sig selv, eller du kan styrke dit data ved at forene dit HubSpot CRM med andre HubSpot Hubs.

 

HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, HubSpot Service Hub, HubSpot Operations Hub og Hubspot CMS Hub er selvfølgelig fuldt integrerede, så du kan optimere og arbejde smartere inden for alle områder. Og med den rette sammensætning får du et indblik i det flere leads rejse fra første besøg til konvertering. 

 

 

Klik her og læs mere om 8 fede funktioner i HubSpot

 

HubSpot Marketing Hub

HubSpot Marketing Hub

En af markedets bedste marketing automation platforme.

Med HubSpots Marketing Hub kan du tiltrække og skabe forbindelse til kunder gennem personaliserede e-mails, tools til leadgenerering såsom formularer, chat og pop-ups, stærke integrationer til Google Ads og sociale medier som Facebook, Instagram og LinkedIn og et overskueligt analyse-værktøj til at måle på din digitale marketing.

Du kan sætte ekstra skub i dine marketingaktiviteter ved hjælp af værktøjer som Campaigns, der giver dig det fulde overblik over performance og mere avancerede funktioner i HubDB. HubSpot Marketing Hub knytter derfor alle dine marketingaktiviteter sammen og sikrer dig alle marketing automation funktioner. 

HubSpot CMS Hub

HubSpot CMS Hub

Et stærkere ståsted opnås, når du udvikler, designer og vedligeholder dit website (og snart din webshop) gennem HubSpot CMS. Med CMS Hub kan du transformere dit website med forskellige tools og en let tilgang til content management.

Det kan være den smarte drag-and-drop editor på både websites og landings pages, fleksible temaer og nem optimering af SEO gennem fx Topic Clusters og anbefalinger, der kan forbedre din placering i de online søgeresultater. Alt dette bidrager til en fuldendt oplevelse med HubSpot, hvor du som redaktør selv kan stå for opbygning, tilpasning og design uden behov for kode i kreeringen af et website, som gør, at du kan blive ved med at leve op til dine kunders skiftende forventninger og behov. 

HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales Hub

En høj konverteringsrate beror på et godt salgsarbejde.

Med HubSpot Sales Hub får du mulighed for at sælge smartere og mere effektivt. De forskellige tools giver dig en problemfri tilgang til både templates, dokumenter, samtale-intelligens og mødebooking. Derfor kan du eliminere de mange steps, der ellers kan distrahere i og forsinke en salgsproces. Og overblikket over fremgang og arbejdsprocesser kan du opretholde gennem arbejdet med Deals, Pipelines og Lead Scoring.

HubSpot Sales Hub giver dig derfor de bedste forudsætninger for at lave forecasts og oprette Tasks i dit team (også selvom det kun består af dig).

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub

Med Service Hub har du mulighed for at forbinde kundeoplevelser og levere autentisk support - hurtigt og nemt. Det kan du gøre via et ticket system eller en delt indbakke.

Servicen kan yderligere højnes gennem brug af live chat, så kunder og potentielle kunder kan få svar på spørgsmål her og nu samt en Customer Portal eller Knowledge base, hvor du kan lette arbejdet i dit kundeservice team ved at samle alt den viden, dine kunder efterspørger, ét sted. Det kan være alt fra guides og FAQ til avancerede specifikationer og vejledninger til vedligehold. Artiklerne i HubSpot kan du lægge åbent ud online med en fri tilgang fra dit site, eller du kan skjule enten hele eller dele af dem bag et kunde-login.

HubSpot Operations Hub

HubSpot Operations Hub

Med Operations Hub vil du opleve muligheden for at analysere dine kunders informationer gennem features som custom properties og field mapping.

Det giver dig en custom oplevelse, der lader dig tilpasse dit HubSpot setup, så det giver mest værdi for dig. Du kan derfor skabe det hjem, som alle i din virksomhed bør søge mod hver dag, når de møder ind på arbejde ved at opfylde alle de behov, der måtte være i hver afdeling for at arbejde smartere og mere integreret. 

Det betyder, at du kan holde din forretning up-to-date med HubSpot.  

HubSpot - Grundlæggeren bag inbound marketing

HubSpot er hjernen bag inbound marketing - en metode, som går ud på, at kunderne skal komme til dig i stedet for, at du kommer til dem. Det sker bl.a. gennem relevant content, der omdanner nysgerrige besøgende til faktiske kunder.

 

Hele metodikken bag HubSpot CRM udspringer fra tankegangen bag inbound marketing og det at sikre stabile ressourcer til alle områder af marketing automation. 

 

Hvis du skal sikre relevant indhold, der tiltrækker kunder, og oplevelser der giver dem lyst til at blive hos din virksomhed, er det essentielt at være datadrevet i dine indsatser. Data - og ikke mindst korrekt data er derfor ikke bare vigtigt, men hele grundstenen, når du vil drive en succesfuld forretning. Og at skabe samhørighed mellem tools, systemer og arbejdsmetoder kan betyde mere data og mere valid data, som du kan bearbejde og konvertere kunder på.

 

Når HubSpot tilbyder én samlet løsning og hjemmet for din virksomhed, er det derfor ikke blot tomme ord. Med de forskellige Hubs vil du opleve en helhed, som fungerer hver for sig, men for alvor kommer til sin ret, når delene forenes og får lov til at udveksle data og viden internt. Og det gælder, hvad end du investerer i flere Hubs eller skaber forbindelserne med integrationer og custom løsninger.

 

Denne data fra HubSpot kan du bygge videre på. Den giver dig en viden og indsigt, der sørger for, at du lægger dine ressourcer og budgetter de rigtige steder. Den lader dig samle op der, hvor du kan se, at potentielle kunder falder fra, den lader dig skabe hele kunderejsen, der fører til konverteringen, og den lader dig bearbejde og analysere på dine KPI’er, så du kan lægge realistiske mål, der kan udføres her og nu samt dem, du skal tage dig af i fremtiden.

 

Inbound marketing er drevet af data.

Og det betyder, at du hurtigt og nemt kan justere dit HubSpot site til, så det kommer til at stemme overens med de tendenser, du ser hos din målgruppe. I stedet for at have et site uden stor effekt, kan du altså sætte ind der, hvor det giver mest værdi - her og nu.

 

Med inbound tankegangen kan du nyde godt af særligt 5 marketing automation fordele i HubSpot:

 

Integreret løsning

Du vil opleve en fuldt integreret løsning, som giver hele virksomheden alle behov for marketing samlet på ét website. I kan derfor nyde godt af systemet ift. alt fra oprettelse af landingssider til udsendelse af automations. Og der er ingen grund til, at alle afdelinger kender til de indsatser, der bliver lagt på alle kanaler. De kan blot holde sig opdaterede i realtid i HubSpot. 

 

Boost salg og leadgenerering

HubSpot er den ideelle løsning til både at få flere leads og øge konverteringer - og naturligt betyder det et øget salg. 

Med de nyeste inbound værktøjer ved hånden, kan du få en værdifuld indsigt i, hvordan besøgende finder din hjemmeside, hvilke søgemaskiner, de bruger, hvor de finder nyttigt content på dit site, hvor længe de bliver på hver side og meget andet. Herefter kan du justere på dine strategier i overensstemmelse med dine mål. 

Og fordi alt kan gøres i realtid i Hubspot, skal du ikke frygte for at miste terræn i den periode, hvor dit content måske ikke performer.

 

Forenklet SEO-proces

Selv erfarne marketingsfolk kan finde søgemaskineoptimering (SEO) skræmmende og kompliceret. Det handler om store mængder af data og komplekse analyser. HubSpot tilbyder imidlertid effektive værktøjer, der kan hjælpe din virksomhed med at opspore potentielle søgeord, så I kan øge jeres placering i søgemaskinerne. 

HubSpot giver desuden en viden om mulige topics, forslag til topic clusters samt vejledning til at have så gode sider som muligt.

 

Nemmere oprettelse af content

Den nemmeste redaktøroplevelse findes i HubSpot, og derfor kan du hurtigt gå i luften med dit content marketing. Du kan desuden integrere softwarens content backend med dine sociale medier og Google Ads, så indholdet kan blive sat live på få sekunder. 

Du kan derfor føre dine strategier med marketing automation ud i livet hurtige end nogensinde.

 

Datadrevne strategier

Ved at bruge HubSpot fjerner du alle gætterier i din inbound marketingstrategi. Systemet hjælper dig med at indsamle data og guide dine ansatte til at træffe de rigtige forretningsbeslutninger. Du kan også generere rapporter på KPI, MCI mfl. for at forbedre fremtidige kampagner.

 

Klik her og læs mere om 8 fede funktioner i HubSpot

Det siger vores samarbejdspartnere

Creative Force
MCB har været en meget fleksibel og kompetent samarbejdspartner for os. Vi har en ret velvoksen marketingafdeling med mange kompetencer in-house, og derfor har det været en fornøjelse, at vi i stor udstrækning har kunne samarbejde direkte med udviklerne hos MCB om at bygge den helt rigtige løsning.

Lars Krogh Jensen

Online Marketing Director hos Creative Force
Flexofold

HubSpot ændrer dit syn og fokus på dine kunder.

Man går fra at kommunikere til kunderne med ansigtet rettet mod væggen (og håber bare på, at kunden står bagved og lytter med, og at han rent faktisk får den viden, som han behøver) til at kommunikere med dem og kigge dem i øjnene.

Det betyder, at HubSpot lader os interagere med og møde vores kunders behov ved at være proaktive og reagere på deres adfærd. Derfor får de den service, de behøver - helt uden, at vi bruger flere ressourcer på det!

Annette Svendsen

Marketing Manager hos Flexofold
We love Animation

MCB har været inde over alt teksten på hjemmesiden, og det får jeg meget ros for i dag. Det har været en meget vigtig del af processen. Selvom vi til dagligt arbejder med at hjælpe vores kunder med at kommunikere præcist og tydeligt, er det ualmindeligt svært at kommunikere, hvad vi selv laver. Vi er simpelthen for dybt involveret til at kunne se os selv udefra. Det er fuldstændig for os, som det er for vores kunder. Og der har MCB været en uvurderlig hjælp.

 

Hjemmesiden er fantastisk. Der er alle de Unique Selling Points, man har brug for at vide. Og det står klart, hvad vi laver. Så MCB har sørget for, at der er et solidt fundament i HubSpot at bygge på. Og det var det, jeg bad om. Og det man sige er lykkedes.

Søren Fleng

Direktør hos We Love Animation
November First
Rigtig mange webbureauer har fokus på content. Alle vil lave videoer, billeder og fine farver. Men håndværkeren - teknikken i at få Google Analytics til at køre, få HTML-delen til at fungere, rode rundt i links og landingpages, det er der ikke ret mange, der interesserer sig for i dag. Og det var en af grundene til, at jeg valgte MCB, nemlig fordi MCB kunne begge dele - både være håndværkeren og grafikeren.

Erik Norup

CTO hos November First

HubSpot CRM til mindre virksomheder

Mange er af den overbevisning, at en CRM platform er kompliceret og kun relevant for komplekse og større virksomheder. Men det er ikke tilfældet med HubSpot.

 

HubSpot CRM hjælper virksomheder med at holde styr på interaktionerne med kunderne fra det øjeblik den første kontakt etableres og til et salg.

 

Med HubSpot CRM kan du automatisere e-mails, planlægge møder, spore problemer i kundeservice og holde kontaktoplysninger og data opdateret på tværs af alle dine platforme. Med andre ord vil du opleve, at HubSpot gør livet nemmere for dig, fordi datahåndteringen og manuelle processer varetages og erstattes med stærke og smarte automatiseringer.

 

Netop derfor er systemet også ideel for mindre virksomheder. Systemet indeholder værktøjer til Contact Management, Email Marketing og Tracking, Automations, Social Media Management, Customer Support og meget mere, som de fleste virksomheder - uanset størrelse - har stor gavn af. HubSpot har derfor fundamentet for at hjælpe både start ups med at komme godt fra land og mindre virksomheder med at vokse hurtigere.

 

HubSpot tilbyder 14 dages gratis prøveperiode, så der er rig mulighed for at afprøve værktøjerne. Og samtidig findes Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, CMS Hub og Operations Hub i gratis udgaver, og derfor behøver du ikke at betale for alt på én gang. Faktisk kan du håndtere op til 1,000,000 kontakter, brugere og lagerplads gratis uden en udløbsdato i HubSpot. Du kan også vælge blot 1 af de 5 Hubs som en start, og så kan du være sikker på, at de andre værktøjer ligger klar, når du skal skalere forretningen.

 

 

Læs mere om HubSpot til mindre virksomheder

Sådan hjælper vi dig i gang med HubSpot

Ikke to virskomheder er ens. Derfor skræddersyr vi det HubSpot forløb, som giver bedst mening for dig ud fra de behov, du har.

 

Uanset om du allerede er godt i gang med HubSpot CRM og drømmer om ekstra oplæring eller sparring på din løsning, om du har nogle ønsker til ekstra udvikling, eller om du skal starte op fra ny, så er vi den rette HubSpot samarbejdspartner. Vi har erfaring med både små og store virksomheder og bidrager derfor gerne i det små med opsætning af marketing automation og forbedring af performance såvel som i det store med fx custom løsninger, integrationer og udviklingsopgaver.

 

Et typisk HubSpot samarbejde starter med en behovsafklaring, hvor vi dykker ned i dine forventninger. Herfra påbegynder vi det aftalte arbejde. Det hele foregår i tæt samarebjde med dig, så du altid har et overblik over processen. Der kan undervejs forekomme ændringer og nye ideer, som vi selvfølgelig forholder os til. Når vi nærmer os slutmålet, opstarter vi en fase med oplæring, hvor du får en grundig introduktion til de valgte Hubs og funktioner. 

Efterfølgende reagerer vi selvfølgelig på opdateringer og hjælper også gerne med den daglige drift og vedligehold din HubSpot løsning.

 

Altid yder vores HubSpot team support på din løsning, og derfor er der aldrig langt fra tanke og undring til handling og løsning.

 

Vi er realistiske og ærlige. Derfor skal du forvente et samarbejde, hvor vi sparker smarte ideer og funktioner til døren, hvis ikke de giver mening for din forretning. Vigtigst er det, at du får den løsning og det setup i HubSpot, der er mest givende for dig - også økonomisk.

Vi samler på glade samarbejdspartnere

Gå på opdagelse i vores HubSpot cases.

Ofte stillede spørgsmål til HubSpot

Hvordan virker HubSpot?

HubSpot er en cloud-baseret marketing- og CRM-platform. 

Det er derfor et intelligent software-system, der hjælper både B2B- og B2C-virksomheder med at skalere gennem en forbedring af deres online tilstedeværelse. HubSpot gør det bl.a. muligt at følge og analysere kundeadfærd, lave og distribuere indhold, opspore nye og potentielle kundeemner, automatisere alle marketingprocesser og meget mere. Derfor er HubSpot en af de største spillere på markedet, når du vil have et samlet system, der tiltrækker, engagerer og fastholder kundeemner - alt sammen bygget på en inbound tankegang. 

Hvad koster HubSpot?

HubSpot er en investering. Men det er en investering i din virksomheds online succes. 

Den endelige HubSpot pris afhænger af den opsætning, du ønsker og har behov for fx ift. hvilke Hubs, du vælger at integrere. Hver af disse har forskellige stadier og prisklasser. Og faktisk kan du komme i gang med HubSpot CMS for kun 25 USD/md., mens du kan udnytte dele af Sales Hub og det integrerede CRM helt gratis.

Kontakt os for en uforpligtende snak og find ud af, hvad du skal betale for HubSpot.  

Hvem bør bruge HubSpot?

HubSpot er for ambitiøse virksomheder - store som små.

Der er her tale om en software-platform, der henvender sig til virksomheder, der har et ønske om at integrere marketing, salg og kundeservice og samtidig arbejde datadrevet ud fra en inbound tankegang. Det betyder, at der tages højde for nuværende tendenser ift., hvordan den moderne køber agerer online. 

Vil du se, hvad HubSpot kan gøre for dig, eller søger du en samarbejdspartner?

Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Rasmus Høegh Refstrup
Customer Manager