House of Kids - Fik udviklet et kreativt univers

En efterårsdag. En god ide. En kasse tøj. En shop. En ildsjæl. Og med en vision om at børn fra hele verden bliver klædt godt på. Sådan blev House of Kids etableret i 2005 af Helle Guldmann. 

House of Kids er en e-handelsvirksomhed, der sælger et stort og ekslusivt udvalg af baby- og børnetøj fra over 100 forskellige mærker. House of Kids har også eget tøjmærke og et stort udvalg af skandinavisk interiør til børneværelset. Foruden det store sortiment inden for børneuniverset, er det vigtigt for House of Kids at tage hensyn til naturen og miljøet. Derfor sælger virksomheden tøj, der er Oeko-Tex certificeret og COTS certificeret.

 

Med stor vækst skal der en webshop løsning til, der er skalerbar, og som kan rumme virksomhedens volume. Takket være Magento platformen har tøjvirksomheden skabt et inspirerende shopunivers med en elegant og overskuelig webshop løsning til kunderne.

Da vi skulle finde en samarbejdspartner, var det vigtigt for os at finde en, som vi følte også kunne være en, der sad i huset, og det fandt vi hos Morten. Han har en høj faglighed, som sørger for, at opgaverne bliver løst, og samtidig formår han at se og forstå vores behov.

 

Når vi oplever fælles udfordringer ved en given opgave, bliver det håndteret på en måde, hvor tingene er 100% gennemsigtige omkring, hvad der er lavet, og det betyder utrolig meget for os.

Morten har en høj faglighed, som sørger for at få løst opgaverne. Han er en ekstern partner, men som føles som en intern.

Et kreativt univers med Magento

House of Kids har en mission om at skabe et inspirerende shoppeunivers med det mest velkendte og elskede brands til børn. For at føre missionen ud i livet var der behov for et kreativt univers, hvor House of Kids giver inspiration og viden gennem visuelle historier til sine kunder. 

 

Det inspirerende og kreative univers blev en realitet gennem deres nye Magento webshop, som giver kunderne et lækkert univers af børnetøj og tilbehør med en overskuelig menu og et elegant tema, der harmonerer med det ekslusive udvalg af tøj og interiør til børn.

 

House of Kids drømte om at formidle den viden, de har indenfor tekstiler, farver og kvalitet gennem alle aspekter af webshoppen, samtidig med at visuelle historier med produkterne skulle inspirere og give en god oplevelse.

 

Et samarbejde baseret på forståelse og tillid

Samarbejdet mellem House of Kids og Morten gjorde det muligt at skabe en webshop og brandidentitet inden for det kreative univers, virksomheden drømte om. For det overhovedet kan lykkes er det vigtigt, at man som webshopejer føler, at udviklerne har interesse for og indsigt i projektet.

 

Når vi hjælper kunder som House of Kids er sparring og hjælp derfor en stor del af partnerskabet. Det er vigtigt, at begge parter taler samme sprog, der er let af forstå. Sådan skaber vi succes. Forståelse og tillid blev nøgleord i samarbejdet med House of Kids.

Morten Jakobsen
Chief Product Officer, Magento

Søvn & Comfort

Georg Jensen Damask

Lampemesteren

Se alle cases