Butik

Cloud sikrer en strømlinet og integreret oplevelse, når dine kunder interagerer med din virksomhed. Med online succes for øje bør du have fokus på omnichannel. Metoden sætter din kunde i centrum, og derfor er det en salgsstrategi, der har til formål at give en problemfri, strømlinet og ikke mindst integreret indkøbsoplevelse - uanset hvor den finder sted.
mcb_cloud_plus_isae

Hvordan sikrer Cloud en strømlinet kundeoplevelse?

Cloud er din samarbejdspartner, når du vil have alle dine kanaler til at spille sammen. Uanset hvor din kunde handler, om det er via PC, tablet, smartphone eller sågar i din fysiske butik, har du mulighed for at give en samlet oplevelse. Derfor kan du engagere dine kunder gennem alle dine kanaler.

 

Derfor sikrer Cloud ikke bare, at du er konsekvent, når det omhandler dit look og de budskaber, du sender ud via dine forskellige kanaler, du får også et fokuseret værktøj, der giver personlige og meningsfyldte oplevelser - og det gælder hver evig eneste bruger, du er i kontakt med.

 

Og det er noget, der kræver en kraftig platform, der formår at håndtere massive mængder af data og bearbejde dem på én og samme tid. Med omnichannel er der nemlig mange forskellige systemer og datalag, der skal snakke sammen. Det betyder, at der stilles høje krav til service, integrationer, kommunikation og tilgængelighed.

 

Det er nemlig kun sådan, at du kan høste de mange fordele, der bl.a. indebærer:

 

  • Et forenklet og tydelig budskab
  • Et brand og en virksomhed der virker mere troværdig
  • En stringent metode til fastholdelse af kunder
  • En mere motiveret købsadfærd
  • Og dermed en flottere bundlinje

 

 

Kontakt os nu

Hvilke omnichannel-muligheder har jeg i Cloud?

Med Cloud får du bl.a. mulighed for at tilbyde dine kunder ‘Click & Collect’. Det betyder, at der kan lægges en ordre på din hjemmeside med levering til din fysiske butik. Og derfor imødekommer du ikke bare dine kunders behov og ønsker, du øger også dine chancer for mersalg. 

 

Mere tyder nemlig på, at mange ‘Click & Collect’ kunder ender med at lægge ekstra varer i kurven, når de har mulighed for at afhente dem i den fysiske butik. 

 

Derudover får du fuld understøttelse til en række POS-systemer og ERP-systemer med en udbyggelse til PIM-systemet, Plytix PIM.

Cloud understøtter følgende POS-systemer:

Cloud understøtter følgende POS-systemer:

–  DdD-Retail
–  EasyPOS
Cloud understøtter følgende ERP-systemer:

Cloud understøtter følgende ERP-systemer:

–  MS Dynamics NAV
–  MS Dynamics 365 Business Central
–  MS Dynamics AX
–  MS Dynamics C5
–  Uniconta
–  Visma.NET
–  e-conomic
MS_AX
MS_CS
MS_NAV
RAPIDI
MS_365
Microcom
Uniconta
DDD
Visma
EasyPos

Hvilke POS-systemer understøtter Cloud?

Et POS-System kaldes også for et kassesystem, da det dækker over brugen af salgstransaktioner. Før i tiden ville et POS-system i en fysisk butik være et stort kasseapparat og en hovedbog til at registrere køb og salg - i dag er virkeligheden heldigvis en anden.

 

Vi har nemlig mere enkle løsninger, der er med til at automatisere en stor del af det før så manuelle arbejde. Og de gælder lige fra kundekøb til lagerstyring. 

 

Det betyder, at du med en Cloud integration til et POS-system sørger for, at ændringer i bl.a. lagerbeholdning slår igennem alle steder, frem for at du skal foretage ændringen i flere systemer. Når du opretter en vare i kassesystemt, kommer den derfor også automatisk til at fremgå på webshoppen, og sælges en vare i butikken, fjernes den automatisk fra webshoppen og omvendt.

 

Med Cloud får du fuld integration til:

  • DdD-Retail
  • EasyPOS

 

 

Kontakt os nu

Vi tilbyder

pære

Sparring

Det er vigtigt, at du får integreret de løsninger, der passer på din forretning, så du giver dine kunder den bedste oplevelse.

tools

Integration

Vi sørger for en fuld integration mellem Cloud og de kanaler, systemer og funktioner, der passer til din strategi.

kundeklub

Opdatering

Vi sørger for hele tiden at holde dig opdateret, så du ved, når der udvikles nye eller forbedres på eksisterende funktioner.

suport

Support

Har du spørgsmål, eller er der noget, der ikke fungerer som ønsket? Så yder vi support - tøv ikke med at kontakte os.

Hvilke ERP-systemer understøtter Cloud?

Med Cloud integrationsframeworket tilbyder vi standardintegrationer til forskellige ERP-systemer.

 

Herunder kan nævnes:

  • MS Dynamics NAV
  • MS Dynamics 365 Business Central
  • MS Dynamics AX
  • MS Dynamics C5
  • Uniconta
  • Visma.NET
  • e-conomic

 

Som en udbyggelse af ERP-systemer, der ofte kun indeholder ganske få data på produkter som fx navn og varernummer, kan du også koble et PIM-system mellem. På den måde er det muligt for dig at udbygge dit datalag mellem Cloud og dit ERP-system. 

 

Vi har her valgt at lave en integration til Plytix PIM.

Læs mere om det her

Vi samler på glade samarbejdspartnere

Gå på opdagelse i vores Cloud cases.

Skal vi løse dine udfordringer?

Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Michael Almstrup
Director