ERP-løsninger

.CLOUD er let håndtering af funktionsområder med integration til flere ERP-systemer.

 

Med en online shop har du altid mange bolde i luften. Derfor er det vigtigt, at du bruger det ERP-system, der bedst muligt automatiserer og dermed letter dine arbejdsprocesser og din webshops funktionsområder, og som samtidig sikrer dine kunder den bedste service.

Derfor skal du implementere ERP

Mange virksomheder drømmer om at være fremtidssikrede - men det er naturligvis svært at forudsige fremtiden. Det er ikke til at sige, hvordan din virksomhed eller markedet generelt vil se ud om blot et par år. Og derfor er det vigtigt, at din ERP-løsning er både fleksibel og forandringsparat, så det er nemt for dig at følge med udviklingen i takt med at virksomhedens behov ændres og udvides.

 

ERP-løsningen er altså den software, der bruges til administration af virksomhedens processer. Det betyder, at den styrer og integrerer alt, hvad der har med økonomi, drift, rapportering, produktion, personalehåndtering og meget andet at gøre.

Hvad kan du med ERP og .CLOUD?

Med .CLOUD får nemt fuld integration til dit ERP-system, og det betyder, at du kan automatisere og digitalisere størstedelen af din virksomheds funktionsområder lige fra ordrebehandling, salg og indkøb til lagerstyring og økonomisystem. 

 

Det er derfor din mulighed for at få én samlet database, der automatisk synkroniserer med din hjemmeside og dit kassesystem. Med .CLOUDs integration til dit ERP-system får du altså et overblik over din interne organisering lige fra input til og output fra din virksomhed. 

 

Og det sparer dig for kostbar tid og spildte ressourcer! 

 

Tænk bare på friheden, når din vareoprettelse foregår automatisk, så data ikke skal indtastes flere gange og flere steder, og når dit lager på webshoppen automatisk holdes opdateret, så kunderne altid kender leveringstiderne. Ordredata overføres nemlig automatisk til økonomi- og fragtsystemer for lettere bogføring og afsendelse af ordrer. 

 

De grundlæggende funktioner giver dig derfor mulighed for vækst, så du hurtigere, lettere og bedre kan opfylde dine kunders forventninger.

 

Men det er ikke det hele. Dine B2B-kunder synkroniseres også til ERP-systemet, så de nemt kan logge ind og handle til deres egne prisaftaler.

 

 

 

 

 

.CLOUD undrstøtter følgende ERP-systemer:

–  MS Dynamics NAV
–  MS Dynamics 365 Business Central
–  MS Dynamics AX
–  MS Dynamics C5
–  Uniconta
–  Visma.NET
–  e-conomic

.CLOUD understøtter følgende POS-systemer:

–  DdD-Retail
–  EasyPOS
MS_AX
MS_CS
MS_NAV
RAPIDI
MS_365
Microcom
Uniconta
DDD
Visma
EasyPos

Hvilke ERP-systemer understøtter .CLOUD?

Med .Cloud integration frameworket tilbyder vi standardintegrationer til forskellige ERP-systemer.

 

Herunder kan nævnes:

  • MS Dynamics NAV
  • MS Dynamics 365 Business Central
  • MS Dynamics AX
  • MS Dynamics C5
  • Uniconta
  • Visma.NET
  • e-conomic

 

Men uanset hvad du kommer med i bagagen, og hvad du har af ønsker til et ERP-system, så bygger vi en integration til .CLOUD. Derfor er du ikke begrænset til ét bestemt ERP-system hos MCB - her står alle muligheder dig frit for. Det vigtigste er dine behov, og at de bliver opfyldte.

 

Som en udbyggelse af ERP-systemer, der ofte kun indeholder ganske få data på produkter som fx navn og varernummer, kan du også koble et PIM-system mellem. På den måde er det muligt for dig at udbygge dit datalag mellem .CLOUD og dit ERP-system. 

 

Vi har her valgt at lave en integration til Plytix PIM.

Læs mere om det her

 

Udover en fuld standard-integration til Plytix PIM får du med .CLOUD også understøttelse til Webshipper. Webshipper samler ordrer og forsendelser fra din webshop og ERP-systemer i én samlet fragtplatform, der giver dig frihed til at vækste din forretning via automatisk fragt og returhåndtering. 

 

Det betyder, at værktøjet automatiserer hele dit fragt- og ordreflow, så du kan sende pakker rundt i hele verden med dit foretrukne fragtfirma uden brug af andet end et scan med en håndscanner.

Læs mere om Webshipper her.

 

 

 

 

 

Hvilke POS-systemer understøtter .CLOUD?

Et POS-System kaldes også for et kassesystem, da det dækker over brugen af salgstransaktioner. Før i tiden ville et POS-system i en fysisk butik være et stort kasseapparat og en hovedbog til at registrere køb og salg - i dag er virkeligheden heldigvis en anden. Vi har nemlig mere enkle løsninger, der er med til at automatisere en stor del af det før så manuelle arbejde. Og de gælder lige fra kundekøb til lagerstyring. 

 

Det betyder, at du med en .CLOUD integration til et POS-system sørger for, at ændringer i bl.a. lagerbeholdning slår igennem alle steder, frem for at du skal foretage ændringen i flere systemer. Når du opretter en vare i kassesystemt, kommer den derfor også automatisk til at fremgå på webshoppen, og sælges en vare i butikken, fjernes den automatisk fra webshoppen og omvendt.

 

Med .CLOUD får du fuld integration til:

  • DdD-Retail
  • EasyPOS

Vi tilbyder

pære

Sparring

Det er vigtigt, at du får integreret de løsninger, der passer på din forretning, så du giver dine kunder den bedste oplevelse.

tools

Integration

Vi sørger for en fuld integration mellem .CLOUD og de kanaler, systemer og funktioner, der passer til din strategi.

kundeklub

Opdatering

Vi sørger for hele tiden at holde dig opdateret, så du ved, når der udvikles nye eller forbedres på eksisterende funktioner.

suport

Support

Har du spørgsmål, eller er der noget, der ikke fungerer som ønsket? Så yder vi support - tøv ikke med at kontakte os.

Skal vi løse dine udfordringer?

Jesper Navntoft Pedersen
Chief Product Officer

Vi samler på glade kunder

Se alle cases

Søvn & Comfort

Goldentime.dk

Antalis.dk