Det moderne salgsteam sælger ikke.

De hjælper potentielle kunder!

SALG ER FOR KUNDEN OG IKKE DIG

Fordi verden og markedet bevæger sig hurtigere end nogensinde før! 

Teknologien har for alvor taget over og indhold produceres nu med rekordhastigheder, information er let tilgængelig, og salgsteams er ikke længere de eneste med nøgle til viden og knowhow.

 

Dette efterlader mange salgsteams med "hovedet i postkassen", fordi deres taktik ikke fungerer længere.

I stedet for at være løsningsorienteret eller tilpasse sig den hverdag vi har, bebrejder de marketingsafdelingen.

 

Men marketingsafdelingen har fart på og resultaterne kommer ind dagligt og i samme øjeblik som en ukendt bliver til lead.
Pilen peger kun en vej og det er lige tilbage på salgsafdelingen.


Lyder det som noget du oplever?

Så er det heldigt at du er landet her, for vi kan hjælpe dig.

VORES SERVICES

variationer

Analyse af salgstragt

Forskellen på en forretning der vækster og en svigtende, er evnen til at identificere de rigtige muligheder.

suport

Salgsprocessen

Med indsigt i data, persona, tidligere kunder og marketingsindhold er vi i stand til at hjælpe dig med nøjagtigt at profilere på dine kundeemner.

playbook

Profil og Persona

Med køberprofilen og persona i hånden vil dit salgteam være i stand til at målrette og effektivt kommunikere med de bedste kundeemner.

pære

Playbook

Strategien for et godt salgsmøde er svær og beslutningen om åbne eller lukkede spørgsmål kan være afgørende for det potentielle lead. Vi hjælper til at uddanne dit salgsteam med best practise.

tandhjul

Automatisk Salgsarbejde

Flere leads behøver ikke at betyde flere ansatte i salgsafdelingen. Automatiser "rugbrøds"arbejdet og give mere tid til det varme lead.

brugere

Aflevering fra Marketing til Salg

Vi sikre at intet lead falder gennem revnerne og en sikker aflevering mellem marketing og salg er top prioritet.

Hør mere om HubSpot
Nettoline(1)
LD_Handel_og_milj__
Kalu(1)
Jysk_kemi_service
Danzafe

Kunderejsen

Selvom du har en klar persona og målgruppe, er ingen rejse ens for en potentiel kunde.

Hver potentiel kunde er unik og rejsen fra ukendt til kunde, har aldrig været mere forskellige end lige nu.

Så hvordan håndterer du en potentiel kunde med nærvær og ingen salgsgas?

Først skal du sikre dig at vide så meget om den potentielle kunde, som overhovedet muligt.
Man går jo heller ikke i krig, uden at have et indblik i hvor mange kampvogne der er på fjendens side!?

Heldigvis registere HubSpot hvert touchpoint med den potentielle kunde og med inbound marketing, har dit marketingsteam allerede sørget for at udstyre dig med vigtig data og et kendskab til jeres virksomhed.


Resultatet af disse tiltag er en personlig kontakt med kunden, som dine konkurrenter helt sikkert ikke kan måle sig med.

Så har du styr dine SQL's inden et møde som fx.
Hvem er kunden, og hvordan var rejsen?

SKAL JEG HJÆLPE DIG I GANG MED REJSEN?

Michael Almstrup
Direktør

Vi samler på glade kunder

Se alle cases

Søvn & Comfort