HUBSPOT SALES HUB

Task

Email tracking/notifikationer

HubSpot har selvfølgelig bygget et værktøj, der passer til de tre største mailklienter - og den er intet mindre end fantastisk! Den har nemlig indbygget tracking og login via e-mail, så du har mulighed for at berige din data i dit CRM.


Så bruger du Google Gmail, Outlook eller Office 365?
Skynd dig at åbne op for gratis CRM via HubSpot.


“Men hvordan fungerer det?”, tænker du nok.


Simpelt! 

 

Vi bruger det fx selv hos MCB. Vi har alle en Gmail, og den er koblet til HubSpot. Derfor kan vi alle lynhurtigt få et overblik over den kontakt, vi skriver med, lige såvel som vi kan berige den allerede eksisterende data. Vi kan derfor altid finde historikken frem på en given kontakt, og det sparer os masser af tid, idet vi slipper for at forstyrre kontakten med spørgsmål, vi allerede har fået besvaret og rende frem og tilbage mellem hinanden for at få den nødvendige viden.

 

Som udgangspunkt ‘logger’ vi alle mails, og derfor bliver de automatisk koblet til historikken på den enkelte kontakt. Det er også muligt at aktivere ‘Never log’, hvilket især er smart internt.

 

Det er bare et ‘flueben’, og så er du i gang!

Når du har installeret HubSpot, vil du opdage, at flere felter bliver tilgængelige for dig. Her er der tale om:

 

  • Templates
  • Sequences
  • Documents
  • Meetings
  • Snippets  

 

Læs med længere nede og hør om, hvorfor de moduler er guld værd.

Email_tracking

Email templates

Er du typen, der sender mange nyhedsmails med samme budskab? Så vil du elske template-funktionen i HubSpot.

 

Her får du en opbygning, der rækker langt ud over de traditionelle templates, de fleste mailklienter benytter sig af. Med HubSpot Templates udnytter du nemlig den store viden og det brede datalag, du allerede har med din CRM - og derfor har du en stærk medspiller!

 

Så drop ALT om at have en template med fast tekst, hvor du lige skal huske at ændre navn, ugedag eller tidspunkt. Alt det kan med HubSpot styres med den data, du har i din CRM. Og derfor bliver hver mail både personlig og relevant.

 

Når du har skrevet en mail, der vælter alle kegler, kan du derfor bare dele den med resten af dit team, og de kan uden videre udnytte den. De skal ikke ændre en eneste detalje, da du allerede har anvendt variabler fra din CRM - det er smart!

 

Og jo, selvfølgelig har du også mulighed for at gøre brug af HubSpot’s indbyggede kalenderbooking, dokumenter og meget, meget mere…

templares

Vi samler på glade kunder

Se alle cases

Søvn & Comfort