HubSpot Service Hub

Giv den bedste kundeservice med bare ét modul

Der er gennem årene sket et kæmpe skift i forholdet mellem virksomheder og kunder.  

I dag vil kunderne have meget mere kontrol og flere muligheder, og de har derfor helt naturligt højere forventninger end nogensinde. 

 

At modtage robotiske spørgsmål og svar tænder derfor en stor rød lampe, og i stedet er der behov for menneskelig interaktion, hurtig svartid og ikke mindst næsten øjeblikkelig respons på enhver problemstilling.  

 

Og fordi du helt sikkert værdsætter dine kunder lige så meget som os, ved du alt om, hvor stor en indsats det kræver at interagere med dem online.

 

Derfor er der behov for nytænkning i den måde, vi kommunikerer med dem på og en kvartalsbasis mulighed for justering i fremgangsmåder.

Kundeservice på speed

Hvordan leverer du organiseret kundeservice, der sikrer effektiv hjælp og de rette svar?

 

Det findes der ikke noget entydigt svar på. Og der er hverken en “Golden rule” eller tyk bog, der kan give dig det.
Kunder kunne ikke være mere ligeglade med din virksomheds interne struktur.


De er ude efter hjælp, og de vil have den nu!

Det behov skal du opfylde.
Så selvom flere af dine afdelinger er afskåret fra hinanden, og der derfor let kan skabes kommunikationsfejl og forvirring, skal du sørge for, at det ikke går ud over dine kunder.

Derfor bør du tage et kig på HubSpots Service Hub.


Med Service Hub kan du nemlig opbygge et friktionsfrit miljø for dine afdelinger og bedst af alt... en meget bedre og mere strømlinet kundeoplevelse.  


Det hele starter med den fælles indbakke, der bringer alle dine kommunikationskanaler som fx. e-mail, live chat, formularer, Facebook-messenger osv., sammen i én stor universal indbakke. 

 

Enhver samtale med en kunde, uafhængig af hvor den foregår, er selvfølgelig beriget med data fra din HubSpot CRM. Den medarbejder, der besvarer en henvendelse, kan derfor få vist information på kunden og samtidig have et overblik over historikken på alt, hvad der er foregået mellem din virksomhed og kunden. Service Hub byder også på en komplet Helpdesk med indbygget automatisering og rapportering.

 

Det betyder, at du kan omdanne chats og e-mails til det tickets, der let organiseres, prioriteres og vigtigst af alt... spores!

Hjælp til selvhjælp med SEO værdi

For mange kunder betyder den bedste serviceoplevelse, at de hurtigt kan få svar på deres spørgsmål og løst deres problemer.  Derfor er Service Hubs knowledge base designet til at gøre det let for kunden selv at finde svar og løsninger.


Det er hurtigt, det er nemt, og du modtager uvurderlig data på dine brugeres problemer. Knowledge base er så smart opbygget, at den ikke kun består af en statisk liste over oftest stillede spørgsmål - som tit kan findes på et site. Men den lærer, hvad folk leder efter og foreslår derfor, hvad du kan gøre for at forbedre hele din kundes rejse ved at gøre brug af din vidensdatabase.

 

Derfor skal du ikke konstant bruge tid på at række ud til din kundeservice for at holde dig opdateret på problematikker, dine kunder støder på - det hele klares helt automatisk for dig.

Live chat gør det desuden let at engagere flere kunder i samtaler. Og ved hjælp af automatiske service chatbots kan du udbygge disse samtaler for at hjælpe dine kunder med at få svar - og det er helt uden, at du involverer de ansatte fra afdelingen.

HubSpot ServiceHub

Kundeundersøgelser

Dine potentielle kunder har behov for beviser på, at det er godt at handle med dig. Det betyder, at de vil præsenteres for troværdige kilder, der giver dem indsigt i, hvordan det er at være din kunde. Og til det kan du bruge inbound marketing.

Hvis du præsenterer dine potentielle kunder for fx gode cases, vil de straks opbygge mere troværdighed til dig og din forretning. Du skal derfor finde de kunder, der er villige til at stå frem og berette om deres gode oplevelse med dig.

 

Til det gøres der ofte brug af brugerundersøgelser.

Suk…


Tendensen er, at det er noget, der tager lang tid at udforme, og det er besværligt at få tilbagemeldinger. Historien er dog en anden med Service Hub’s brugerundersøgelse. Her bliver du nemlig hjulpet godt på vej til at forstå dine kunder.

Derfor kan DU forbedre dine kunders kommende oplevelser og nemt få identificeret de tilfredse kunder, der brænder for at dele deres mening om din virksomhed.


Når du først har fat på de glade kunder, der er klar på at promovere din virksomhed, skal du sørge for at forvandle deres historier til sociale beviser. En sådan arbejdsgang kan du også nemt opbygge med HubSpot. Her får du nemlig hurtigt og nemt dannet rejsen fra anmodning om deltagelse i en case til et færdigt produkt, som er klar til at blive markedsført.

På den måde vækster du din forretning i samarbejde med dine kunder, hvorfor de bliver en meget vigtig del af din inbound marketing. Og det giver dig en høj grad af loyalitet!

Servicehub_3

Men det er ikke alt...

HubSpot er fyldt med mange andre inbound features som du kan læse om

Lige her

Er HubSpot noget for dig?

Udfyld dine oplysninger herunder, så kontakter jeg dig hurtigst muligt med et ærligt svar.

Martin Mensbo Christiansen
Marketing Manager