HubSpot Service Hub

Kundeservice taget til nye højder! Med HubSpot Service Hub kan du skabe gode kundeoplevelser og -support - nemt og hurtigt!
Book gratis demo
HS logoer-1

Vi samler på glade samarbejdspartnere

Mød dit HubSpot team

Martin

Martin Mensbo Christiansen

HEAD OF HUBSPOT
Annemette

Annemette Rosenkilde Lucas

MARKETING MANAGER
Dennis

Dennis Rud Christensen

Lead Developer
Daniel

Daniel Esbersen

Front-end Developer
Lasse

Lasse Bech Eiler

Ecommerce Solution Architect
Jacob

Jacob Lykke

Art Director
Anne

Anne Bank Lindberg

Designer
Tina

Tina Mølbach

Project Manager

Hvad er HubSpot Service Hub?

Værktøjet du behøver for at levere autentisk service og sætte kunderne først. HubSpot Service Hub er selvhjælpen til kunderne, når de har allermest brug for det.

 

God kundeservice er hårdt arbejde, da kunderne ofte har en lang liste med forventninger som f.eks. personlig fornemmelse, 1:1-interaktioner, nem adgang til en kundeservice online eller telefon til enhver tid og med øjeblikkelige svar.

Det er en vanskelig stol at udfylde, og desværre får mange virksomheder ikke altid gjort det rigtigt. For at opnå glade kunder, skal du først være i stand til at forstå dine kunder. Og det kan du med en Service Hub i HubSpot.

 

Med HubSpot Service Hub kan du spare flere timer hver uge ved at samle dine kunders hyppigst stillede spørgsmål i en HubSpot Knowledge Base fuld af nyttige oplysninger. Service Hub er forbundet til HubSpots fulde CRM platform, og derfor har du det totale dataoverblik lige foran dig til at opfange de potentielle spørgsmål.

 

Og endnu vigtigere kan du med en Service Hub tilknyttet svare på dine kunders forespørgsler uden, at de nogensinde behøver at række ud til dig, og dermed viser du allerede fra start, at du forstår dem bedre end nogen af dine konkurrenter.

 

Dét og meget mere kan du få succes med, når du vælger en Service Hub i HubSpot.

 

 

Kontakt os nu
Hjælp til selvhjælp med SEO værdi

Hjælp til selvhjælp med SEO værdi

For mange kunder betyder den bedste serviceoplevelse, at de hurtigt kan få svar på deres spørgsmål og løst deres problemer.  Service Hubs Knowledge Base er designet til at gøre det let for kunden selv at finde svar og løsninger.

Det er hurtigt og nemt, og du modtager uvurderlig data på dine brugeres problemer. Knowledge Base er så smart opbygget, at den ikke kun består af en statisk liste over oftest stillede spørgsmål - som tit kan findes på et site. Men den lærer, hvad folk leder efter og foreslår derfor, hvad du kan gøre for at forbedre hele din kunderejse ved at gøre brug af din vidensdatabase.

Derfor skal du ikke bruge tid på at række ud til din kundeservice for at holde dig opdateret på problematikker, dine kunder støder på - det hele klares helt automatisk for dig.

Live chat gør det desuden let at engagere flere kunder i samtaler. Og ved hjælp af automatisk service chatbots kan du udbygge disse samtaler for at hjælpe dine kunder med at få svar - og det er helt uden, at du involverer de ansatte fra afdelingen.

Kundeundersøgelser

Kundeundersøgelser

Dine potentielle kunder har behov for beviser på, at det er godt at handle med dig. Det betyder, at de vil præsenteres for troværdige kilder, der giver dem indsigt i, hvordan det er at være din kunde. Og til det kan du bruge inbound marketing.

Hvis du præsenterer dine potentielle kunder for fx gode cases, vil de straks opbygge mere troværdighed til din forretning.

Med Service Hub’s brugerundersøgelse bliver du hjulpet godt på vej til at forstå dine kunder. Du kan forbedre dine kunders kommende oplevelser og nemt identificere de tilfredse kunder, der brænder for at dele deres mening om din virksomhed.

Når du først har fat på de glade kunder, skal du sørge for at forvandle deres historier til sociale beviser. En sådan arbejdsgang kan du også nemt opbygge med HubSpot.

På den måde vækster du din forretning i samarbejde med dine kunder, hvorfor de bliver en meget vigtig del af din inbound marketing. Og det giver dig en høj grad af loyalitet!

De mange fordele ved HubSpot Service Hub

b2b

Kundeportal

Giv kunderne muligheden for at få ejerskab over deres oplevelse med en sikker kundeportal. En portal, hvor kunder kan tilgå dokumenter, supportsager og vigtig informationer om deres køb hos dig.

redigering

Kundefeedback

Lær hvad dine kunder virkelig tænker med tilpassede undersøgelser og værktøjer til indsamling af feedback. Dit middel til at skabe endnu bedre kundeoplevelser.

copywriting

Knowledge Base

Hjælp dine kunder med at hjælpe sig selv. I en Knowledge Base kan du reducere dine kundesager og spare tid ved at samle FAQ's og et bibliotek, hvori kunder kan søge de svar, de leder efter.

tandhjul

Fuldt integreret CRM

Spor automatisk kundeoplysninger og interaktioner mellem kunder og din virksomhed. Det giver indsigter, der er tilgængelig for hele dit team, så I kan hjælpe kunderne mere personligt.

kundeklub

Delt indbakke

Forbind HubSpot med din team email, live chat, Facebook Messenger og andre medier i én universel indbakke, så hele dit team har adgang og kan svare tilbage med det samme.

suport (1)

Help desk og tickets

Hold styr på kundehenvendelser og supportsager med et helpdesk, så dit team forbliver organiseret, kan håndtere tickets og nemt prioritere hastesager.

4 udgaver af Service Hub: Free, Starter, Professional og Enterprise

Der findes mange måder at yde en god kundeservice på. Med HubSpot Service Hub kan du gøre arbejdet nemmere for din kundeservice, som har samlet alt, hvad de behøver i én platform.

 

Service Hub findes i 4 niveauer, hvori der er tilkoblet forskellige muligheder:

 

 

HubSpot Service Hub Free

Den første af de 4 udgaver er gratis for dig at bruge. Service Hub Free giver en række muligheder, som du kan drage nytte af for at yde en bedre kundeservice:

 

  • Contact Management
  • Ticketing
  • Live chat
  • Team email
  • Tickets closed reports
  • Reporting Dashboard
  • Shared inbox

 

Service Hub Free er dit første skridt på rejsen mod bedre kundeoplevelser.

 

 

HubSpot Service Hub Starter

Service Hub Starter koster $45 (ca. 312 danske kroner) om måneden, og allerede her vil du opleve en væsentlig opgradering af Service Hub Free:

 

  • Conversation routing
  • Simple ticket automation
  • Multiple ticket pipelines
  • Multiple currencies
  • Calling SDK

 

Sammenlignet med en Service Hub Free er det særlige ved Service Hub Starter, at du får adgang til afgørende automatiseringer, der optimerer din kundeservice og gør livet lidt nemmere for dig.

 

 

HubSpot Service Hub Professional

Med en månedlig pris på $450 (3.132 danske kroner) giver Service Hub Professional dig værktøjer, som særligt sætter fokus på den individuelle brugeroplevelse:

 

  • Help desk automation
  • Knowledge base
  • Logged-in visitor
  • Customer portal
  • SLAs

 

Det og meget mere får du med HubSpot Service Hub Professional. Der er meget at se frem til, og kundeservice bliver bare lidt sjovere med en Knowledge base og Customer Portal!

 

 

HubSpot Service Hub Enterprise

Service Hub Enterprise koster $1,200 (ca. 8.352 danske kroner) om måneden, og er for dig, der virkelig ønsker at tage kundeservice til helt nye højder. Her skal du ikke nøjes, men i stedet for du det hele med populære funktioner som:

 

  • Goals
  • Playbooks
  • Single sign-on
  • User roles
  • Team management
  • Conversation intelligence

 

Med Service Hub Enterprise er der ingen undskyldninger. Det er dit ultimative set-up til at yde professionel, autentisk og personlig kundeservice hver dag. 

Har du brug for hjælp til HubSpot Service Hub?

Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Rasmus Høegh Refstrup
Customer Manager

Ofte stillede spørgsmål til HubSpot Service Hub

Hvad er HubSpot Service Hub?
Service Hub er dit værktøj til at yde autentisk, personlig og god kundeservice. Med en HubSpot Knowledge Base kan du fx samle alle dine ofte stillede spørgsmål. Det gør det nemt og hurtigt for dine besøgende at finde de svar, de leder efter. Og samtidig sparer det dig for en masse tid, som du kan bruge på andre vigtige gøremål i forretningen.
Hvorfor skal du vælge Service Hub?
I dag forventer kunderne svar og løsninger på deres spørgsmål på få minutter og gerne personlig. Det sætter krav til din virksomhed, som skal være tilgængelig 24/7. Det er en vanskelig opgave for de fleste, men med Service Hub har du alle dine kundeservice data og kanaler i én CRM-platform, så du nemt kan understøtte, fastholde og udvide din kundebase. Det giver dig bedre kundeservicestyring og glade kunder på alle stadier af rejsen.
Hvad koster HubSpot Service Hub?
Prisen for Service Hub i HubSpot afhænger af dine behov. Du kan vælge en gratis udgave, hvor du får de mest basale funktioner inden for kundeservice. Og du kan vælge mellem 3 forskellige betalte løsninger, som udvider funktionerne og åbner dørerne for at skabe den helt unikke kundeservice.