CASE: Goldentime.dk

Goldentime.dk er en online forhandler af smykker og ure, ejet af Ulsted Ure Guld Sølv, som har til huse i Holstebro. På rekordtid har den forholdsvis unge shop oplevet en enorm vækst som resultat af en klar strategi, en benhård indsats på SEO, SEM og de ædle principper for godt købmandsskab.

Goldentime.dk har fra januar til august 2015 vækstet deres omsætning med mere end 260% sammenholdt med samme periode i 2013. På blot 2 år har Goldentime.dk, i samarbejde med MCB, formået at skabe en shop, som ikke alene har mere end 70% forøgelse i trafikken, men også ligger i toppen på Trustpilot med en gennemsnitlig score på 9.9. Så succesen er med andre ord svær at overse.

Opskriften

Opskriften på Goldentime.dks succes skal findes i en kombination af godt købmandskab, hvor kunden altid kommer i første række, et øje for de rette mærker, et spændende sortiment og så en dyb indsigt i hvad der virker og ikke virker online. Om samarbejdet med MCB fortæller Direktør i Goldentime.dk, Thomas Ulsted:

“MCB har været en sublim partner for vores shop. Lige fra starten af, har de taget udgangspunkt i vores forretning, kunder og ønsker til shoppen. De har været vores faste sparringspartner på stort og småt - og har gang på gang bevist at de VIRKELIG ved hvilke tendenser og muligheder nettet rummer for os. Det der er særligt ved MCB, er at de stiller lige så mange krav, som vi gør. De tager ansvar for vores forretning og udfordrer os. Jeg kan på det varmeste anbefale MCB som bureau - hvis du vil noget seriøst online.”

Tag dig tid

Én af de facetter i Goldentime.dks tilgang, som virkelig er blevet bemærket af kunderne, er den tid man tager sig til hver kunde. Goldentime har fra starten taget sig tid til at give HVER kunde en oplevelse af “lidt ekstra”. Det har givet pote på kundeloyaliteten, hvor Goldentime.dk oplever at rigtig mange vender tilbage gang på gang.
 
”Vi har hele tiden ville give folk mere end de forventer. Det ligger ligesom i tråd med vores produkter - det er noget eksklusivt OG det skal oplevelsen hos os også være. Det er jo en investering at afse lidt ekstra tid til hver kunde, men vi kan se, at vi får det så mange gange igen. Så det er et princip som vi uden tvivl fortsætter med.”
Thomas Ulsted, Direktør i Goldentime.dk

Kontakt
image description
Mie Sejer Salgs- og Projektchef 28685949
Læs også
CASE: Winefamly

På under 9 måneder er Winefamly gået fra idé til lancering og til at stå som vi...

Læs mere
CASE: Sinnerup.dk

Siden 1971 har Sinnerup skabt en førende livsstilskæde, som er en god blanding ...

Læs mere
CASE: Alere.no

Skiftet til ACCUMOLO® har vist sig at være en rigtig god investering for Alere,...

Læs mere
CASE: Antalis A/S

Antalis A/S er en af Danmarks største leverandører af emballage, kantine- og re...

Læs mere
CASE: Praxiswear.dk

I starten af 2015 indledte Praxis A/S et samarbejde med MCB med henblik på at b...

Læs mere
CASE: Luxo Living

»Webshoppen står i dag for 65% af vores samlede omsætning modsat 10%, da vi s...

Læs mere