Marketing Hub Free

Saml dine marketingtiltag i ét effektivt system

 

Vil du gerne samle dine marketingtiltag ét sted og på den måde skabe et overblik, der fører dig mod mere effektive online arbejdsteknikker? Så bør du tage et kig på de mange muligheder, der byder sig med Marketing Hub i HubSpot.

Her får du nemlig ét samlet marketing system, der giver dig uanede muligheder for hurtig styring af dine forskellige kanaler.

 

Derfor kan du på én platform samle:

  • Formularer 
  • Ad Management 
  • Indbakker
  • Live chat
  • Rapportering

 

Lyder det som din redning i en travl hverdag?

Formular

Du kender nok allerede til de formularer, du opsætter enten i dit CMS system eller måske fra en tredjeparts leverandør som fx ActiveCampaign eller MailChimp. Her er der dog ofte tale om almindelige og statiske formularer, der ikke har andet formål end at opsamle nye leads. 

 

Med formular-modulet gennem HubSpot bliver du udstyret til at forvandle de kendte og almindelige formularer til en skarp kerne, der ikke bare opsamler data, men også beriger den. 

 

Det vil sige, at HubSpot skiller sig ud ved at være en del af dit CRM system, og derfor kan du i realtid opsamle indtastet data. Og kender du allerede den enkelte bruger, kan du spare denne for besværet med indtastningen og i stedet helt automatisk opstille andre felter, der giver dig ny og berigende information.

 

Har du brug for et eksempel?

 

Lad os antage, at du allerede kender både fornavn og efternavn på en person, der er i gang med at indtaste sine oplysninger i din HubSpot formular. Hvorfor så bede om de oplysninger igen? Er det ikke mere relevant at opstille andre felter, hvor du spørger om fx jobtitel, antal ansatte i virksomheden eller uddannelse? 

 

Det er din fantasi og din forretning, der sætter begrænsningerne… ikke formularen.

Ad management

Klikker du dig også frem og tilbage mellem forskellige sites for at opsætte og holde øje med dine kampagner? Så kender du til den enorme mængde af tid, der bliver brugt på bare at holde tungen lige i munden.

 

Med HubSpot Ads bliver annoncering på Google og de sociale medier som fx Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter nemmere end aldrig før. Det betyder, at det er slut med at oprette annoncer fire forskellige steder for at have en fuld kampagne oppe at køre. Du skal bare knytte din HubSpot direkte til dine sociale medier, og så kan alt styres fra én enkelt side.

 

Fra Ads-modulet i HubSpot har du også mulighed for at oprette custom målgrupper ud fra den data, du i forvejen har opsamlet i din CRM. Derfor kan du hurtigt opnå mere relevans med din digitale annoncering og derved hæve din ROI. 

 

Måske tænker du så… “Jeg kan da allerede oprette specielle målgrupper i Facebook via min Pixel”. Og ja, selvfølgelig kan du det!

 

Men… kan du opsætte en målgruppe efter, hvordan de har ageret på en formular, i en chat, via en e-mail eller gennem en pop-up på én og samme tid? Nej, vel?

 

Det kan du via Ad Management i HubSpot.

MarketingHub-2

Delt indbakke

Hvordan lyder det, hvis vi siger, at du har mulighed for at få samling på hele dit kommunikationsflow med indbakken i HubSpot? Næsten for godt til at være sandt, ikke?

 

Men ikke desto mindre kan du med denne funktion koble Google Gmail, Messenger og din chat sammen, så du har ét samlet overblik på en kunde eller potentiel kunde.

 

Så er der allerede skåret to programmer fra - og det er MANGE kliks.

MarketingHub-3

Live chat

I HubSpot finder du også en live chat - og selvom den kan virke ubetydelig, når den popper frem nede i højre hjørne, så er én ting vigtig, hvad end du er B2B eller B2C. 


Og det er den nemme og hurtige kontakt med dig som kunde eller potentiel kunde. På den måde får de nemlig hurtigt besvaret de spørgsmål, der kunne hindre dem i at gennemføre en ordre hos dig, og de får den viden, de behøver for at kunne fortsætte deres færden på dit site eller din shop.

 

I modsætning til de fleste andre chat-programmer du tilkøber som tredjeparts værktøjer, får du med HubSpot chatten en enorm CRM-motor. 


Det betyder, at du også her kan segmentere på dine besøgende lige såvel, som du ultimativt kan vurdere, hvordan en chat skal vises, hvilken der skal vises, hvor den skal vises, hvor ofte den skal vises, hvem der skal se den… og… så videre…

MarketingHub-4

Report Dashboard

Vi kender alle udtrykket, at når man har sagt ‘A’, skal man også sige ‘B’. Og sådan er det også med marketing. Du kan nemlig ikke sige ‘marketing’ uden at sige ‘rapportering’.

 

Og bare rolig! Det er også noget, HubSpot kan klare for dig. HubSpot har et helt modul til rapportering indbygget i systemet. Og bedst af alt. Det er gratis at gøre brug af!

MarketingHub-5

Men det er ikke alt...

HubSpot er fyldt med mange andre inbound features som du kan læse om

Lige her

Opfølgende spørgsmål?

Vi sidder altid klar til en uforpligtende snak og hvis du udfylder formularen - tager vi kontakt hurtigst muligt.

Martin Christiansen
Marketing Manager