Hubspot

Vi bruger CRM og datadrevne strategier, der kombinerer inbound marketing, content marketing, salgsstrategi og webdesign for at generere flere kundeemner og øge kundeloyalitet.

Hvad er HubSpot?

I 2004 så de to MIT-studerende Brian Halligan og Dharmesh Shah en skiftende tendens i den måde, forbrugerne køber varer og tjenester på.

Forbrugere var ikke længere modtagelige overfor velkendte brands og måden de brugte push strategier til at fange deres opmærksomhed, hvilket resulterede i at kunderne at ignorere de forstyrrende annoncer.

Et år senere startede de to innovative studerende HubSpot for at løse dette skift hos forbrugerne.
De designede virksomhedens mission og vision, på inbound metodikken med en klar mission om at forbrugerne foretrak nyttige tjenester frem for generende marketingsfolk og deres traditionelle kampagner.

I dag arbejder virksomheden med en tankegang om at virksomheder kan vokse ved hjælp af inbound i stedet for hensynsløse teknikker. De skabte et system, der forener software, uddannelse og fællesskab for at imødekomme stadigt skiftende markedsbehov hos både salg, service og marketing. 

HubSpot tilbyder i dag et omfattende, men stadig all-round customer relations management (CRM) platform der er ideel til stort set alle forretningsstørrelser og brancher. Den indeholder alle de væsentlige værktøjer og integrationer som virksomheder har brug for til deres marketing- og salgsaktiviteter.


Udviklerne garanterer, at hver af deres produkter er nyttige individuelt, men virksomheder kan transformere den måde, de arbejder på, når de bruger værktøjerne og integrationerne sammen. Nedenfor er de fem klassifikationer af HubSpot -produkter:

megafon

Marketing Hub

Virksomheder bruger MarketingHub til at øge trafik og konverterings ved at køre kampagner i stor skala. Systemet er udstyret med alt, du skal bruge til leadgenerering, automatisering og analyse.

Penge

Sales Hub

Gør det muligt for beslutningstagere at få dybere indsigt i forbrugerne og hjælpe organisationer med at automatisere opgaver og lukke aftaler hurtigere. Nogle af de mest populære funktioner inkluderer avanceret CRM, mødeplanlægning og oprettelse af tilbud.

tumbsup

Service Hub

HubSpots servicesoftware gør det muligt for virksomheder at vækste kundeoplevelsen og gøre følgere til loyale kunder, der promoverer virksomheden. Systemet tilbyder bla. tickets, brugerundersøgelser og en vidensbase.

framework

CMS Hub

Marketing har nu mulighed for at udvikle personlige oplevelser for besøgende på HubSpot's nye prisvindende CMS. Nogle af dens populære funktioner inkluderer SEO-anbefalinger, temaer og en FULD drag and drop editor.

tandhjul

Operations Hub

Operations Hub synkroniserer data og automatiserer virksomhedens forretningsprocesser, så afdelinger kan arbejde endnu bedre sammen.

HubSpot som et værktøj til Inbound Marketing

HubSpot giver marketingsafdelingen en omfattende vifte af fordele for mange forretningsprocesser, herunder inbound marketing.

Læs videre for at lære, hvordan vi kan hjælpe dig med at bruge HubSpot til at omdanne nysgerrige besøgende til faktiske kunder.

Integreret løsning
HubSpot giver virksomheden alle marketingsbehov integreret på et website, og I kan bruge systemet til alt fra at oprette landingssider til at sende e -mails og analysere data. Den bedste del er at afdelinger ikke behøver at hoppe mellem kanaler, fordi de kan se opdateringer i realtid via HubSpot.

Boost salg og leadgenerering
HubSpot hjælper virksomheder med at øge leadgenerering og konverteringer, hvilket naturligt øger salget. Med HubSpot på din side har du alle de nyeste inbound værktøjer lige ved hånden. Du kan få værdifuld indsigt i hvordan besøgende finder din hjemmeside, hvilke søgemaskiner de bruger, og hvor nyttige de finder dit content. Bagefter kan du nemt justere dine strategier i overensstemmelse med dine mål og alt dette kan gøres i realtid, så du slipper for halvårs gennemgang med fare for at miste terræn i perioden hvor dit content måske ikke preformer.

Forenkle SEO-processen
Selv erfarne marketingsfolk finder nogle gange søgemaskineoptimering (SEO) opgaver skræmmende og komplicerede. Det handler jo om store mængder data og komplekse analyser. HubSpot tilbyder imidlertid en bred vifte af værktøjer, der vil hjælpe din virksomhed med at opspore potentielle søgeord, så I kan øge jeres placering.

Nemmere oprettelse af content
I nutidens moderne verden er content grundstenen for Inbound. Systemet kan hjælpe dig med at oprette værdifuldt indhold og planlægge det på forhånd i din kalender. Derudover kan du integrere softwarens content backend med dine sociale medier, så indholdet kan blive live på få sekunder. Med denne funktion kan du spare mange timer om dagen ved at planlægge dit indhold på forskellige medier, sites og mails.

Datadrevne Strategier
Ved at bruge HubSpot fjerner du alle gætterier i dine inbound marketingstrategi. Systemet kan hjælpe dig med at indsamle alle de data, du har brug for, for at guide dine ansatte til at træffe de rigtige forretningsbeslutninger. Du kan også generere rapporter på KPI, MCI mfl. for at forbedre dine fremtidige kampagner.

Vil du se mere?

Udfyld dine oplysninger herunder, så kontakter jeg dig hurtigst muligt med en personlig demo af mulighederne i HubSpot.

Rasmus Høegh Refstrup
Customer Manager

10. august 2022

Hvorfor bør du kombinere Hubs i HubSpot?

Med HubSpot CRM får du en komplet pakkeløsning bestående af 5 Hubs til at styre alt fra marketing, salg og data til kundeservice. De 5 Hubs kan kombineres på kryds og tværs. Her får du et indblik i hvordan.

02. august 2022

Sælg digitale produkter med Shopify ved hjælp af online systemer

Når man starter en webshop og vil sælge online, tænker man ofte på at sælge fysiske produkter. Men hvorfor ikke sælge kurser, medlemskaber, udlejning og meget mere på en Shopify løsning?

29. juli 2022

MCB's deltagelse til Umbraco Codegarden 2022

I juni løb Codegarden 2022 af stablen, og det var igen med MCB's deltagelse. Årets arrangement var noget helt særligt, fordi hjem i bagagen havde vi ikke bare ny viden og spændende ideer men også en særlig titel.

Se alle blogindlæg

Vi samler på glade kunder

Se alle cases

Søvn & Comfort