CASE: Luxo Living - livstilsforretning med vokseværk

Det hele startede med en lille fysisk butik i Herning, hvor webshoppen blev administreret og ordrerne pakket direkte i baglokalet, når der ikke var kunder i butikken. Sådan er det ikke mere! Både den fysiske butik og webshoppen har nemlig haft vokseværk.

»Webshoppen står i dag for 65% af vores samlede omsætning modsat 10%, da vi startede med ACCUMOLO®. Og den vækst er vel at mærke sket sideløbende med, at butikkens omsætning også er steget eksplosivt.

Den store vækst i webshoppen har nemlig også haft stor indvirkning på vores fysiske butik, da det giver os mulighed for at føre et langt bredere sortiment med mange flere mærker. Til sidst kunne vi simpelthen ikke være i vores lokaler mere, så i 2013 flyttede vi i større lokaler. Og for at det ikke skal være løgn, har vi lige udvidet endnu en gang, så vi har fået et helt nyt lager udelukkende til drift af webshoppen, og som bufferlager for den fysiske forretning. Herfra pakker vi samtlige ordrer, som vi forventer overstiger 20.000 i 2014.

Det har været noget af en rejse at komme hertil, og det har kostet både blod, sved og tårer. Men hold fast, hvor har det også været sjovt, og vi har lært ufatteligt meget af den løbende rådgivning og sparring. Uden skiftet til ACCUMOLO® havde vi aldrig stået, hvor vi står i dag«.

Kontakt
image description
Mie Sejer Salgs- og Projektchef 28685949
Læs også
CASE: Alere.no når nye højder med ACCUMOLO®

Skiftet til ACCUMOLO® har vist sig at være en rigtig god investering for Alere,...

Læs mere
CASE: Antalis CC&CO

Antalis CC&CO er en af Danmarks største leverandører af emballage, kantin...

Læs mere
CASE: Goldentime.dk

Goldentime.dk har fra januar til august 2015 vækstet deres omsætning med mere e...

Læs mere
CASE: Praxiswear.dk

I starten af 2015 indledte Praxis A/S et samarbejde med MCB med henblik på at b...

Læs mere