B2C Webshop

Luxo Living

Det hele startede med en lille fysisk butik i Herning, hvor webshoppen blev administreret og ordrerne pakket direkte i baglokalet, når der ikke var kunder i butikken. Sådan er det ikke mere! Både den fysiske butik og webshoppen har nemlig haft vokseværk.

Accumolo satte fart på shoppen

Den store vækst i webshoppen har nemlig også haft stor indvirkning på vores fysiske butik, da det giver os mulighed for at føre et langt bredere sortiment med mange flere mærker. Til sidst kunne vi simpelthen ikke være i vores lokaler mere, så i 2013 flyttede vi i større lokaler. Og for at det ikke skal være løgn, har vi lige udvidet endnu en gang, så vi har fået et helt nyt lager udelukkende til drift af webshoppen, og som bufferlager for den fysiske forretning. Herfra pakker vi samtlige ordrer, som vi forventer overstiger 20.000 i 2014.

Webshoppen står i dag for 65% af vores samlede omsætning modsat 10%, da vi startede med ACCUMOLO®. Og den vækst er vel at mærke sket sideløbende med, at butikkens omsætning også er steget eksplosivt.

Rasmus, indehaver af Luxoliving.dk

 

 

Blod, sved og rådgivning

"Det har været noget af en rejse at komme hertil, og det har kostet både blod, sved og tårer. Men hold fast, hvor har det også været sjovt, og vi har lært ufatteligt meget af den løbende rådgivning og sparring. Uden skiftet til ACCUMOLO® havde vi aldrig stået, hvor vi står i dag."

Rasmus Høegh Refstrup
Kundechef

Søvn & Comfort

Georg Jensen Damask

Lampemesteren

Se alle cases