Leder du efter nyt job? MCB er en arbejdsplads med rig mulighed for fleksibilitet og hjemmearbejde, og vi værdsætter frihed under ansvar.
Er du på udkig efter en praktikplads? Hos MCB har du muligheden for at opleve hverdagen som en del af vores digitale marketingafdeling.
10 råd til det gode indhold i dine nyhedsmails
Vi skal lige have én ting på det rene først - ja, du SKAL skrive mails.
Så er vi klar!
Kender du det her; du har bestilt en god dessert, du har glædet dig til den, du får den, og så er den bare helt vildt… DÅRLIG!? ØV! Der er ikke noget værre end at blive skuffet, og det fører til, at man i hvert fald ikke vælger den dessert igen.
Det samme gælder dine nyhedsmails. Hvis bare de skuffer én gang, så bliver de valgt fra.
Og derfor…
CONTENT IS KING!
Oh, my God... tænker du - here we go again.
I praksis betyder det, at du skal finde ud af, hvordan du kan give en god oplevelse gennem din tekst og dine visuelle elementer i dine nyhedsmails. Og det kan godt være en krævende disciplin. Derfor skal du øve dig - igen og igen og igen og igen og… you get it. Du kan jo heller ikke altid bikse den lækreste bearnaisesovs sammen i første forsøg.
Din opgave er derfor at uddanne din målgruppe og opbygge loyalitet med dit content. På den måde inspirerer du dine kunder til at handle frem for at være et irriterende, forstyrrende element.
Vi kender alle den der myg, der kun kommer frem, når lyset er slukket? Jeps! Den myg er der ingen, der vil være.
1. Start med noget spændende |
2. Skriv din overskrift med korte ord |
3. Tag udgangspunkt i noget, du har oplevet |
4. Opdel din mail i tre sektioner |
5. Fortæl ikke ALT på én gang |
6. Hold dine sætninger og afsnit korte |
7. Brug gerne punktopstilling |
8. Brug tal og ikke ord |
9. Skriv, som du ville skrive til din nabo |
10. Gør relevante ord/sætninger/links synligee |
Er du klar til, at Google udfaser 3. parts cookies? Server Side tracking er løsningen
Google har annonceret en markant ændring i deres tilgang til brugerdata ved at planlægge udfasningen af 3. parts cookies. Skiftet vil have en dybtgående indvirkning på, hvordan annoncører sporer og målretter deres målgrupper online. Men ...
Datadrevne beslutninger med HubSpot: Udnyt analyse til forretningsvækst
I dagens forretningsverden er data drivkraften bag smarte beslutninger og effektive strategier. Og HubSpot, en af de førende platforme inden for bl.a. inbound marketing og salg, er ikke kun et værktøj til marketingautomatisering og CRM, ...
Battle of the Systems: Klaviyo vs. ActiveCampaign - hvilket passer til din virksomhed?
Det er en evig kamp. En kamp om dig, din opmærksom og din virksomhed. I kampens hede er det dog dig, der er vinderen. Du har nemlig magten til at træffe det valg, der giver størst værdi for din virksomhed. Men hvad bør du basere det valg ...
Danmark
Lægårdvej 86
7500 Holstebro
CVR nr.: 29150966
Vietnam
4th floor. No 39
Tran Quoc Toan Street
Hoan Kiem District