Om MCB

Det er blevet til mange lanceringer og succeser siden MCB blev stiftet i 1999. Hver evig eneste dag stræber vi efter, at vores kunder FÅR SUCCES ONLINE.

Et dedikeret mål

I dag bliver der delt julegaver ud til ca. 45 kolleger på vores kontorer i Holstebro og Hanoi og hver evig eneste dag stræber vi efter, at vores kunder FÅR SUCCES ONLINE.

 

Dette gør vi blandt andet ved at levere markedets bedste, cloudbaserede e-handels- og webløsninger til vores kunder. Men vi er meget mere end bare en leverandør - vi ser nemlig os selv som en nær samarbejdspartner for vores kunder, hvor vi helt naturligt udfordrer strategien og hjælper med at realisere potentialet baseret på vores mange års hands-on erfaring fra branchen.

Hånden på hjertet. Og på kogepladen!

tumbsup

Indtjeningen på vores løsninger

er afhængig af vores kunders succes. Vi går endda så langt, at vi driver adskillige e-handelsløsninger i tæt samarbejde med vores kunder på provisionsbasis.

kurv

Flere af vores ansatte

driver selv online og omnichannel virksomheder. Deres erfaringer kombineret med vores indsigt i driften af provisionsløsningerne og kompetencer indenfor e-handel generelt, bruger vi hver dag til at bidrage til vores kunders succes online.

struktur

Vi er en ejerledet virksomhed

på både bestyrelses- direktions- og mellemlederniveau. Det betyder i praksis, at der ikke er langt fra ord til handling i en stærkt foranderlig online verden.

brugere

Alle medarbejdere belønnes

direkte i lønningsposen, når vores kunder har succes med deres løsning og er tilfredse med samarbejdet. Vi har med andre ord alle sammen HÅNDEN PÅ KOGEPLADEN - det tror vi på avler en naturlig drivkraft til - i alt hvad vi gør - at stræbe efter, at vores kunder FÅR SUCCES ONLINE.

16. februar 2021

Hvad er Inbound Marketing?

Inbound Marketing er et ord du helt sikkert har hørt før, og noget som rigtig mange snakker om, og endnu flere mener de gør.

09. februar 2021

Nej til cookies? Sådan opsætter du cookiefri tracking

Slut med skæve tal for omsætning og trafik!

04. februar 2021

Bliv klar til Facebook Pay med Facebook og Instagram shops

Læs, hvorfor du bør have en Facebook- og Instagram Shop, og hvordan du bliver klar til Facebook Pay.

Se alle