Om MCB

Det er blevet til mange lanceringer og succeser siden MCB blev stiftet i 1999. Hver evig eneste dag stræber vi efter, at vores kunder FÅR SUCCES ONLINE.

Et dedikeret mål

I dag bliver der delt julegaver ud til ca. 65 kolleger på vores kontorer i Holstebro og Hanoi og hver evig eneste dag stræber vi efter, at vores kunder FÅR SUCCES ONLINE.

 

Dette gør vi blandt andet ved at levere markedets bedste, cloudbaserede e-handels- og webløsninger til vores kunder. Men vi er meget mere end bare en leverandør - vi ser nemlig os selv som en nær samarbejdspartner for vores kunder, hvor vi helt naturligt udfordrer strategien og hjælper med at realisere potentialet baseret på vores mange års hands-on erfaring fra branchen.

Hånden på hjertet. Og på kogepladen!

tumbsup

Indtjeningen på vores løsninger

er afhængig af vores kunders succes. Vi går endda så langt, at vi driver adskillige e-handelsløsninger i tæt samarbejde med vores kunder på provisionsbasis.

kurv

Flere af vores ansatte

driver selv online og omnichannel virksomheder. Deres erfaringer kombineret med vores indsigt i driften af provisionsløsningerne og kompetencer indenfor e-handel generelt, bruger vi hver dag til at bidrage til vores kunders succes online.

struktur

Vi er en ejerledet virksomhed

på både bestyrelses- direktions- og mellemlederniveau. Det betyder i praksis, at der ikke er langt fra ord til handling i en stærkt foranderlig online verden.

brugere

Alle medarbejdere belønnes

direkte i lønningsposen, når vores kunder har succes med deres løsning og er tilfredse med samarbejdet. Vi har med andre ord alle sammen HÅNDEN PÅ KOGEPLADEN - det tror vi på avler en naturlig drivkraft til - i alt hvad vi gør - at stræbe efter, at vores kunder FÅR SUCCES ONLINE.

30. marts 2023

Integration mellem ChatGPT og HubSpot Chat giver uendelige muligheder

Chatbots har nu allerede i en rum tid været en del af den digitale verden, men med avancerede teknologier som fx kunstig intelligens (AI) har de også udviklet sig og er nået til det næste niveau. Og det er vildt!

21. marts 2023

Sådan kan YouTube annoncering øge B2B- og B2C-virksomheders online synlighed

Med YouTube annoncering kan du nå en stor og relevant målgruppe, øge synlighed, opbygge brand awareness, generere leads og skabe salg både B2B og B2C via engagerende og målrettede annoncer.

13. marts 2023

Optimer salgsprocesser med HubSpot

HubSpot kan bruges til mange ting. Og det er den ideelle platform, hvad end du søger et værktøj til kundeservice, marketing eller generelt et CMS - systemet kan faktisk også være den salgsmakker, du altid har drømt om.

Se alle blogindlæg