Om MCB

Det er blevet til mange lanceringer og succeser siden, MCB blev stiftet i 1999.

Et dedikeret mål

I dag bliver der delt julegaver ud til ca. 45 kolleger på vores kontorer i Holstebro og Hanoi.

Hver evig eneste dag stræber vi efter, at vores kunder FÅR SUCCES ONLINE.

 

Dette gør vi blandt andet ved at levere markedets bedste, cloudbaserede e-handels- og webløsninger til vores kunder. Men vi er meget mere end bare en leverandør - vi ser nemlig os selv som en nær samarbejdspartner for vores kunder, hvor vi helt naturligt udfordrer strategien og hjælper med at realisere potentialet baseret på vores mange års hands-on erfaring fra branchen.

Hånden på hjertet. Og på kogepladen!

icon1

Indtjeningen på vores løsninger

er afhængig af vores kunders succes. Vi går endda så langt, at vi driver adskillige e-handelsløsninger i tæt samarbejde med vores kunder på provisionsbasis.

icon

Flere af vores ansatte

driver selv online og omnichannel virksomheder. Deres erfaringer kombineret med vores indsigt i driften af provisionsløsningerne og kompetencer indenfor e-handel generelt, bruger vi hver dag til at bidrage til vores kunders succes online.

icon2

Vi er en ejerledet virksomhed

på både bestyrelses- direktions- og mellemlederniveau. Det betyder i praksis, at der ikke er langt fra ord til handling i en stærkt foranderlig online verden.

icon3

Alle medarbejdere belønnes

direkte i lønningsposen, når vores kunder har succes med deres løsning og er tilfredse med samarbejdet. Vi har med andre ord alle sammen HÅNDEN PÅ KOGEPLADEN - det tror vi på avler en naturlig drivkraft til - i alt hvad vi gør - at stræbe efter, at vores kunder FÅR SUCCES ONLINE.

Succes i praksis

Det er ikke længere et spørgsmål om, HVORVIDT man skal være til stede online, men snarere HVORDAN.

HVORDAN opdeler vi i tre etaper. Og vi blander os gerne i alle tre.

 

  • Vi hjælper med at afdække vores kunders online potentiale og lægge strategien
  • Vi leverer en stærk online platform, som er konkurrencedygtig og gearet til vækst
  • Vi hjælper med at eksekvere i praksis, så vores kunder realiserer deres potentiale

 

Vi tager således gerne ansvar i hele processen, da vi tror på, at succesen skabes i samarbejde.

18. januar 2021

Har du styr på konsekvenserne af Apples nye IOS-14 opdatering?

Du har måske allerede hørt det.. Og den er god nok!

Apples nye iOS-opdatering kommer snart, og den kommer til at have rigtig stor betydning for vores muligheder for tracking af data samt effektiviteten af digital markedsføring. 

15. januar 2021

Fortæl dine kunder præcis hvornår de vil modtage deres ordre!

Er det ikke nok at fortælle, at du har fx 1-4 dages levering på alle produkter?

14. januar 2021

Vær tydelige omkring dine varianter og få genkøb fra dine kunder!

Dine kunder har købt et produkt, og de er vilde med det! Hvorfor så ikke få dem til at købe samme produkt evt. i en anden farve? 

Se alle