Education

Med mere end 10 års erfaring med it-løsninger til AMU, VUC og IDV.Simple forstår vi at udvikle brugervenlige platforme, der kan håndtere enorme mængder af data, som ligger i fag- og kursusudbud. Vi tilbyder desuden et gratis ERFA-fællesskab med løbende workshops.
education_plus_isae

Få flere tilmeldinger til uddannelser og kurser

I de seneste år er konkurrencen på uddannelsesområdet blevet hårdere. Og derfor er det vigtigt, at skoler tænker og arbejder kommercielt med den digitale tilstedeværelse for at øge synligheden, antallet af tilmeldinger og det at servicere potentielle kursister eller elever. 

Først og fremmest bør du derfor stille krav til din hjemmeside.

 

Du skal sørge for, at brugerfladen er simpel og intuitiv at forholde sig til, så eventuelle kursister og / eller elever kan finde vej til deres drømmeuddannelse eller det kursus, der ud i fremtiden kan bane vejen for deres hverv.

 

Vi ved, hvad der tiltrækker målgruppen, hvordan den fastholdes, og hvordan den konverteres. Derfor har vi bl.a. udviklet vores eget kursusmodul og en Totalløsnig med et kursus-CRM, der lader dig administrere alt den data, der knytter sig til et kursusudbud, lige såvel som vi har designet og udviklet hjemmesider til skoler og uddannelsesinstitutioner med fokus på bl.a. UX.

 

Og med vores marketingafdeling, der dagligt arbejder med en række samarbejdspartnere inden for uddannelsesområdet, kan vi hos MCB knytte knuden på de tiltag, der giver dig de ønskede tilmeldinger. 

 

Vi har selvfølgelig også styr på og rådgiver om webtilgængelighed.

 

 

Kontakt os nu

Et kursusmodul eller en ny hjemmeside?

Et kursusmodul eller en ny hjemmeside?

Inden for uddannelsesinstitutionerne fordeler vores samarbejdspartnere sig primært i 2 grupper.

I første gruppe finder vi de uddannelser, der udelukkende søger et brugervenligt kursusmodul, der kan integreres på deres nuværende hjemmeside samt med yderligere anvendte systemer. Det skal være simpelt at anvende og tilgodese den eventuelle kursist.

Og så er der dem, der søger et nyt CMS på fx Cloud, Umbraco eller HubSpot, og som prioriterer brugervenlig styling, lettilgængelige moduler, fuldt overblik i Google Analytics, automatiseret marketing og effektive kursusagenter.

Vidensdeling gennem ERFA-fællesskabet

Vidensdeling gennem ERFA-fællesskabet

Uanset hvilken grupper du hører til, bliver du en del af vores ERFA-fællesskab. Her vidensdeler vi om alt inden for education.

Vores ERFA dage giver sparring og rådgivning til alle, der arbejder inden for skolesektoren. Du lærer, hvordan du optimerer digitale processer, så du er konkurrencedygtig og får flere tilmeldinger til kurser og uddannelser.

ERFA dagene til formål at facilitere et inspirerende miljø, hvor alle inden for uddannelsessektoren kan vidensdele med ligesindede kollegaer og din digitale partner inden for voksen- og efteruddannelse, MCB. 

Du får indflydelse på de næste udviklinger

Du får indflydelse på de næste udviklinger

Hos MCB mener vi, at det er vigtigt med gennemsigtighed i de opdateringer og udviklinger, der finder sted. Derfor er vi altid åbne for nye ideer og inputs. 

Vi ved nemlig, at din erfaring er vigtig.

Vælger du at benytte dig af mulighederne med Cloud (MCB's eget system), bliver du derfor en del af et udviklingsfællesskab.

I udviklingsfællesskabet er der fokus på brugerdrevet innovation. Det betyder, at du som Cloud kunde får en gyldig stemme ift. udviklingen af Cloud. Du kan fx foreslå ideer til nye udviklinger og stemme på andres ideer.

Vi samler på glade samarbejdspartnere

Gå på opdagelse i vores Education cases.

Education marketing

Det er afgørende, at du både tænker og arbejder kommercielt med marketing i et konkurrencepræget marked. På den måde øger du ikke blot synligheden på dine kurser og / eller uddannelser, du øger også antallet af tilmeldinger til disse, og samtidig giver du den service, som potentielle kursister og elever behøver for at konvertere.

 

Vi hjælper dig derfor også med dine marketingtiltag.

 

Vores specialister sørger med at kortlægge, planlægge, eksekvere og justere på din marketingstrategi, så den stemmer overens med ikke bare din målgruppe, men også dit marketingbudget. Det er vigtigt, at det fordeles mest effektivt på de kanaler, hvor du kan opleve den største effekt.

Rikke Nielsen

Rikke Nielsen

Paid Social Specialist
Lasse Søndergaard Bertelsen

Lasse Søndergaard Bertelsen

Paid Social Specialist
Anja Esbersen

Anja Esbersen

Google Ads Specialist
Flemming C. Lund

Flemming C. Lund

Head of SEO & B2B Marketing
Louise Færk

Louise Færk

E-mail Marketing Specialist
Malte

Malte Bolvig Hansen

Digital Strategy Consultant
Nicolai Hesselholdt

Nicolai Hesselholdt

Digital Marketing & Google Ads Specialist
Lars

Lars Friis Hansen

Business Developer & Tracking Specialist
Tina Poulsen

Tina Poulsen

Chief of Digital Marketing

Arbejder du med skoler, uddannelser og / eller kursusudbud, og vil du høre mere om dine muligheder?

Udfyld formularen, så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Bo Hedegaard
Director, Partner