DERFOR SKAL DU SKRIVE NYHEDSBREVE

10 grunde til at skrive nyhedsmails

Nyhedsbreve er kedelige… Gaaab… Og de virker heller ikke… spild af tid.
Er det sådan du tænker?

I 2020 er e-mailmarkedsføring i toppen over mest effektive markedsføringskanaler. Hvorfor? Simpelt!

DET VIRKER!

Med nyhedsmails kan du holde kontakten til eksisterende, tidligere og potentielle kunder via deres private indbakke. Intet andet medie har den magt!

Og når du sammenligner en nyhedsmail (du sender informationer til modtagere, der aktivt har sagt ‘ja tak’ til at høre fra dig) med fx en Facebook annonce (tilfældige får dine informationer i deres newsfeed UDEN at have sagt ‘ja tak’), hvor tror du så, der er størst sandsynlighed for et salg?

Dine nyhedsmailmodtagere er trofaste og loyale, og derfor er e-mailmarkedsføring en både billig, nem og ikke mindst målbar måde at markedsføre din forretning på.

Læs mere om hvordan vi arbejder mest effektivt med e-mailmarkedsføring og email marketing automation her på siden.

Behøver du mere overbevisning?

1. Du sparer markedsføringskroner
E-mailmarkedsføring er den billigste kanal - uanset hvor meget du bruger den

 

2. E-mails kan læses på flere devices
Ikke alle er på de sociale medier - men alle har en mail!

 

3. Folk beholder deres e-mailadresse i flere år
Derfor fastholder du opmærksomheden længe

 

4. E-mails er en direkte vej til at kommunikere med dine kunder
Det er meget unikt i en online situation

5. Du kan nemt vise, hvem du er, og hvad du kan

Det skaber tillid og øger dine chancer for et øget salg

6. Du kan ramme din præcise målgruppe

Du kan nemt føre statistik og forbedre dine resultater.Læs mere om at tracke på dine modtagere her på siden

7. E-mails kan gøres personlige

Dine loyale leads giver dig en højere konverteringsrate

8. E-mails kan give dig flere leads

Den mest effektive tilgang til leadgenerering foregår via e-mails

9. Du kan let kæde din markedsføring sammen

Den røde tråd er vigtig og hjælper dig med at blive godt etableret på markedet

10. Du kan spare tid

Mange mailprogrammer lader dig opsætte automatiske mailflows.

Opfølgende spørgsmål?

Vi sidder altid klar til en uforpligtende snak og hvis du udfylder formularen - tager vi kontakt hurtigst muligt.

Annemette Rosenkilde Lucas
Marketing Automation Specialist

15. september 2022

Hvad er headless CMS?

Er headless hovedløst galt eller genialt? Headless er efterhånden blevet et buzzword inden for webudvikling - og det er med god grund. Når du vil agere både hurtigt og agilt som en del af din virksomheds digitale strategi, kan et headless CMS nemlig hjælpe dig med at levere værdi på tværs af kanaler.

01. september 2022

Derfor bør du være på Pinterest

Pinterest er et socialt medie i vækst. Platformens unikke styrke er, at det med billeder er en kæmpe inspirationskilde inden for næsten alle områder. Og derfor også en oplagt marketingkanal.

25. august 2022

Sådan finder du ud af, hvordan dine CTA'er performer

Hvad er en CTA? Det er en forkortelse for Call to Action, som kan være en knap, et link eller en tekst, der henleder modtageren til at foretage en bestemt handling. Læs med her hvordan du får succes med CTA'er.

Se alle blogindlæg