Cases

Gå på opdagelse i cases om udvalgte kunder - både inden for B2B og B2C. Fælles for dem alle er, at de har store ambitioner og ikke mindst succes med e-commerce!

Fra klassisk salg til automatiseret vækstmaskine

ID.dk har på blot 3 år flyttet størstedelen af deres ordremodtagelse online. Deres digitale ordremodtagelse er steget fra 6% til 70%. Dette har resulteret i, at antallet af fejl i ordrehåndteringen er faldet, samtidigt med at kundetilfredsheden er steget.

Fra 0 til en 5. plads på 4 år.

Skoringens webshops slog dørene op i oktober 2013 og på blot 4 år har shoppen opnået en 5. plads blandt alle kædens butikker målt på omsætning. Webshoppens udvikling over 4 år: +215% omsætning +68% Konverteringsrate +95% trafik

Fra lancering til guldvinder på 6 måneder

Winefamly er et skoleeksempel på, hvordan man mixer iværksætteri med e-commerce og skaber en vaskeægte e-handelssucces.

Livsstilskæde satser på cross-channel og tæt partnerskab

“Hos MCB har vi fået en professionel og skalerbar webshop, som har sikret os en bid af markedet inden for bolig- og livsstilsbranchen. Konkurrencen er benhård, men med en avanceret og meget brugervenlig shop samt kompetent sparring med MCB har vi vækstet vores marked markant.”

Ny platform = stigende omsætning

Da Alere A/S relancerede deres norske webshop på ACCUMOLO® platformen viste det sig hurtigt at være en god investering. En lang række af positive resultater, har bidraget til en flot udvikling af shoppens performance.

Recepten på eksplosiv vækst

Opskriften på Goldentime.dks succes skal findes i en kombination af godt købmandskab, hvor kunden altid kommer i første række, et øje for de rette mærker, et spændende sortiment og så en dyb indsigt i hvad der virker og ikke virker online.

80 % af ordrer placeres online

Antalis CC&CO havde allerede en velfungerende webshop da de kom til MCB med ønsket om en ny B2B webshop. Men ordrehåndteringen var for gammeldags, og opgaven lød på at flytte en større del af ordrerne online og dermed samle mange salgskanaler ét sted.

55,66% større omsætning på tre måneder

Som mange andre startede Praxiswear.dk med udelukkende at løbe ind i udfordringer med deres ehandelsløsning. Vi startede derfor med grundige opstartsmøder, hvor kursen blev fastlagt i fælleskab. Efter få måneder gav indsatsen resultat. 

Livstilsforretning med vokseværk

Det hele startede med en lille fysisk butik i Herning, hvor webshoppen blev administreret og ordrerne pakket direkte i baglokalet, når der ikke var kunder i butikken. Sådan er det ikke mere!